Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

80 років з дня народження Володимира Веклича!

08.11.2018

8 листопада 2018 року  видатному вченому та винахіднику у галузі міського електротранспорту Володимиру Пилиповичу Векличу (1938 –  1993)  виповнилося б 80 років.

За своє коротке життя він встиг впровадити багато як технічних, так і організаційних інновацій, які були використані електротранспортниками  на всій території колишнього СРСР.

 Володимир Веклич проводить нараду в депо (на рубежі 1970-х).   Фото В.Я.  Веклич  

12 червня 1966 року  на вулицях Києва з’явився перший у світовій практиці , створений ним, тролейбусний поїзд з двох машин МТБ-82.  А у 1983 році більшість парку тролейбусів міста були з’єднані за системою Володимира Веклича у 296 тролейбусних потягів.  Це значно покращило якість обслуговування пасажирів, підняло майже у двічі заробіток водіїв,  та скоротило потребу в них більш ніж на 800  чоловік. 

Тролейбусні поїзди Володимира Веклича на техобслуговуванні в київському депо № 2 в 1970-х роках.Фото В.П.  Веклича.  

За системою Володимира Веклича  на теренах колишнього СРСР, за останніми підрахунками, було сформовано  понад  800  тролейбусних поїздів.             

Влітку 1976 року в Києві на маршруті № 1 були успішно проведені випробування три-ланкового тролейбусного поїзда Škoda 9Tr повною місткістю 276 пасажирів. Він був створений винахідником як страхувальний варіант на випадок, якщо швидкісний трамвай, над технічною частиною впровадження якого він у той час активно працював, не впорається з пасажироперевезенням  у години пік.

У 1978 році за ініціативою Василя Дяконова та Володимира Веклича в Києві стала до ладу перша в Радянському Союзі лінія швидкісного трамвая. Володимир Пилипович, який з 1973 року очолив колектив Науково-дослідного та конструкторсько-технологічного інституту міського господарства став технічним керівником проекту для її будівництва. На вітчизняній елементній базі він створив та впровадив на лінії багато технічних рішень, які були кращі за закордонні аналоги.  

Ініціатори будівництва першої в СРСР київської лінії швидкісного трамвая Володимир Веклич (другий ліворуч) і Василь Дяконов (третій ліворуч) на урочистих зборах в  тролейбусному депо №2 (1966 рік).  Фото В.Я.  Веклич  

Володимир Пилипович взявся також за вирішення наступної проблеми: розробку та впровадження обладнання для діагностики технічного стану тролейбусів, бо старі методи визначення придатності того чи іншого агрегата вже втрачали свою спроможність. Під керівництвом Володимира Пилиповича і його безпосередній участі було створено і поставлено на серійне виробництво діагностичний тролейбусний комплекс, до складу якого входило сім стендів для діагностики найважливіших вузлів тролейбусів та механізовані пости заміни агрегатів. Багато уваги приділено розробці прогресивних схем технологічного планування виробничих приміщень тролейбусних депо та інше. Діагностичне обладнання, яке було розроблено і виготовлялось в Україні, впроваджувалося в тролейбусних господарствах як України, так і інших республік колишнього Радянського Союзу (Росії, Білорусії, Казахстану, Азербайджану, Естонії та інших). Всього було впроваджено понад 450 стендів у більш ніж у 30 містах.

Перша в СРСР дослідно-промислова лінія діагностики тролейбусів Володимира Веклича у Львові (1985 рік).  Фото В.П.  Веклича.    

За часи незалежності Веклич став науковим керівником розробки тролейбусів моделей «Київ-11», «Київ-12», «ПМЗ-Т1» та «ПМЗ-Т2».

 Меморіальна дошка Володимиру Пилиповичу Векличу в київському депо на Шулявці. Фото І.В.  Веклича.    

14 червня 2016 року до 50-річчя створення першого у світі тролейбусного поїзда на адмінкорпусі 2-го тролейбусного депо відбулось відкриття меморіальної дошки  розробнику цього нововведення Володимиру Векличу. Пам’ять про нього також увічнена в Музеї історії міського транспорту КП «Київпастранс».