Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Модульні трамваї

П’ятисекційний трамвай Т5В641
Виробник – СП «Електронтранс»

 

Довжина,  м 30,2
Доля низького рівня підлоги 100%
Місць для сидіння 60
Максимальна місткість,  чол. 280
Система управління: транзисторна  
Потужність двигунів, кВт 400 (8х50)
Тип тягових двигунів    асинхронні змінного струму
Візки    2 моторних та 1 підтримуючий
Пристрої для осіб з обмеженою рухомістю: пандус для заїзду колясок
Кондиціонер: салон і кабіна водія обладнана кондиціонерами
Трамвай має низький рівень підлоги 100% площі салону, чим забезпечує доступність користування осіб з обмеженими фізичними можливостями
Експлуатуються з 2016 року

Трисекційний трамвай 71-414К  
Виробник – PESA Bydgoszcz S.A. (АО «ПЕСА» м. Бидгощ)

Довжина, м 26,255
Доля низького рівня підлоги 100%
Місць для сидіння 60
Максимальна місткість,  чол. 184
Система управління транзисторна  
Потужність двигунів, кВт 420 (4х105)
Тип тягових двигунів асинхронні змінного струму
Кількість візків 2 моторних та 1 підтримуючий
Пристрої для осіб з обмеженою рухомістю    пандус для заїзду колясок
Кондиціонери салон і кабіна водія обладнані кондиціонерами
Трамвай має низький рівень підлоги 100% площі салону, чим забезпечує доступність користування осіб з обмеженими фізичними можливостями
Експлуатуються з 2016 року

Трисекційний трамвай K 3 R - N


Виробник – ЗАТ «КЗЕТ» м. Київ Довжина, м – 28,8
Доля низької підлоги – 15%
Кількість місць для сидіння – 64
Загальна пасажиромісткість, пас. – 265
Потужність двигунів – 8 х 40, 320 кВт
Кількість осей – 8
Система управління – транзисторна (« CEGELEC »)
Кондиціювання повітря салону та кабіни водія
Експлуатуються з 2007

Трисекційний трамвай 71-154М-К


Виробник – ЗАТ «КЗЕТ» м. Київ за документацією
« ПТМЗ» м. Санкт - Петербург
Довжина, м – 31,2
Доля низької підлоги – 45%
Кількість місць для сидіння – 50
Загальна пасажиромісткість, пас. – 300
Потужність двигунів – 8 х 90, 720 кВт
Кількість осей – 8
Система управління – транзисторна на IGBT модулях для асинхронних двигунів
Автономний хід – 500 м
Кондиціонер в кабіні водія
Експлуатуються з 2010 
 

Трисекційний трамвай К-1М8


Виробник – СП "Татра-Юг" м. Одеса
Довжина, м – 30,6
Доля низької підлоги – 13%
Кількість місць для сидіння – 65 Загальна пасажиромісткість, пас. – 265
Потужність двигунів – 8 х 46, 368 кВт
Кількість осей – 8
Система управління – транзисторна КТПП-3 Запоріжжя, Україна
Експлуатуються з 2010

Трисекційний трамвай TR843


Виробник – ДП "АСЗ № 1" ПАТ "АК "Богдан Моторс" м. Луцьк за документацією « Бєлкомунмаш» м. Мінськ
Довжина, м – 25,4
Доля низької підлоги – 75%
Кількість місць для сидіння – 60 Загальна пасажиромісткість, пас. – 230
Потужність двигунів – 4 х105, 420 кВт
Кількість осей – 6
Система управління – транзисторна, на IGBT модулях для асинхронних двигунів
Автономний хід – 500 м
Кондиціонер в кабіні водія
Експлуатуються з 2012

Одинарні трамваї

Трамвай T 3- UA -3


Виробник – КП "Київпастранс" спільно з ПрАТ «Київський завод електротранспорту» м. Київ
Довжина, м – 15,1
Доля низької підлоги – 40%
Кількість місць для сидіння – 29
Загальна пасажиромісткість, пас. – 170
Потужність двигунів – 4 х 40, 160 кВт Кількість осей – 4
Система управління – транзисторна (« CEGELEC »)
Кондиціювання повітря в салоні та кабіні водія
Експлуатуються з 2012

Трамвай K-1M


Виробник – СП "Татра-Юг" м. Одеса
Довжина, м – 15,6
Доля низької підлоги – 35%
Кількість місць для сидіння – 25
Загальна пасажиромісткість, пас. – 150
Потужність двигуна – 4 х 46, кВт 184
Кількість осей – 4
Система управління – транзисторна КТПП-4
Запоріжжя, Україна
Кондиціювання кабіни водія
Експлуатуються з 2012

Трамвай K-1


Виробник – СП "Татра-Юг" м. Одеса
Довжина, м – 15,6
Кількість місць для сидіння – 28
Загальна пасажиромісткість, пас. – 160
Потужність двигуна – 4 х 46, кВт 184
Кількість осей – 4
Система управління – транзисторна КТПП-2
Запоріжжя, Україна
Експлуатуються з 2010

Трамвай "Tатра" T-3 M


Виробник – ЧКД «Татра», м. Прага, Чехія Довжина, м – 16,4
Кількість місць для сидіння – 40
Загальна пасажиромісткість, пас. – 168
Потужність двигуна – 4 х 45, 180 кВт
Кількість осей – 4
Система управління –тиристорно-імпульсна
Експлуатуються з 1985

Трамвай "Татра" T- 3


Виробник – ЧКД «Татра», м. Прага, Чехія Довжина, м – 15,2
Кількість місць для сидіння – 34
Загальна пасажиромісткість, пас. – 168
Потужність двигуна – 4 х 40, 160 кВт
Кількість осей – 4
Система управління – реостатно - контакторна
Експлуатуються з 1964