Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Автозаправна станція в АП №5 показала позитивний результат

01.03.2016

На при кінці 2015 року в КП «Київпастранс» було впроваджено пілотний проект по автоматизації та контролюванні витрат пального. Першу, повністю структуровану контейнерну автозаправну станцію встановили у автобусному парку №5.

Постачальником якої став вітчизняний виробник, що позитивно впливає на ділову репутацію підприємства.

Встановлена контейнерна автозаправна станція має двостінний сталевий резервуар підвищеної надійності з постійним моніторингом тиску між стінного простору і ємністю 20 м3.

Побудована електронна паливороздаточна колонка з класом точності видачі 0,25 % і продуктивністю 80 л/м.

Встановлення такої автозаправної станції - це лише початковий етап комплексного проекту по модернізації та переоснащенні автобусних парків, так до кінця 2016 року планується встановлення і в інших структурних підрозділах.

Перевага установки – чіткий контроль витрат пального. Кожен автобус має унікальний магнітний ключ, і заправка можлива лише після його зчитування. Після чого, простежується видача палива, що відслідковує його доцільне використання й не допускає надмірних витрат. Щоденно на скетч-карту встановлюється добовий ліміт по видачі пального. Знаючи, скільки використано палива, можна в подальшому контролювати його у кожній рухомій одиниці. Крім цього, бензобаки рухомих одиниць обладнали спеціальними мітками. Вони дозволяють регулярно контролювати витрати палива і унеможливити необґрунтоване його використання. Таким чином у місяць вдається економити до 300 тис. гривень.