Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Нова автоматизована форма звернень на «Пасажирський контроль»

18.02.2016

      З 17 лютого  2016 комунальне підприємство «Київпастранс» вводить автоматизовану форму звернень на  проект – опитування «Пасажирський контроль» через офіційний сайт підприємства.

   В розділі «Пасажирський контроль», додана кнопка «надіслати повідомлення», по натисненню на яку, відкривається форма для заповнення. У користувача є можливість вибору зі списку типу транспорту, недоліку та дати.

    Нагадаємо, що проект – опитування «Пасажирський контроль», запущений  7 квітня 2015 року, має на меті організацію контролю за наданням послуг з перевезення пасажирів громадським наземним транспортом.

      Це перший спільний проект працівників новоствореного відділу КП «Київпастранс» та пасажирів, котрі мають намір поліпшити роботу наземного громадського транспорту міста Києва.

       Зазначимо, що проект носить опитувальний характер та направлений на підвищення якості надання транспортних послуг і стосується виключно роботи автобусів, трамваїв та тролейбусів комунального підприємства «Київпастранс».

     Автоматизована форма проекту «Пасажирського контролю» - перший крок, який мінімізує відстань між пасажиром та перевізником, дає можливість отримувати оперативну інформацію та контролювати роботу персоналу на «місцях», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель