Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Майже третина всього транспортного парку столиці потребує сьогодні капітального ремонту

15.05.2018

Важлива складова повноцінної роботи наземного громадського транспорту – вчасний ремонт та належне утримання рухомого складу. Однак близько третини всього транспортного парку столиці потребує сьогодні  капітального ремонту. Про це заявив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко під час прес-брифінгу щодо перегляду діючих тарифів на проїзд у громадському транспорті столиці.

«Згідно з підрахунками наших економістів, ми не зможемо уникнути збільшення тарифу, адже головними цілями діяльності нашого підприємства є безпечні та комфортні перевезення пасажирів. А це потребує належного утримання та оновлення рухомого складу, що вимагає додаткових коштів», – зазначив керівник КП «Київпастранс». 

Він додав, що за останній рік стрімко зросла вартість основних показників, які формують собівартість перевезення. Тож економічно обґрунтований тариф на 2018 рік складає 8,77 грн на проїзд трамваєм, тролейбусом, автобусом та 15,47 грн на проїзд міською електричкою. 

«Підвищення тарифів на електроенергію призвело до зростання витрат на електроенергію в 1,16 рази. Стрімке зростання цін на дизпаливо в 1,24 рази, а також зростання цін на основні матеріали, запасні частини та комплектуючі, необхідні для утримання та ремонту рухомого складу, не могли не позначитись на формуванні тарифу на проїзд», – зазначив Дмитро Левченко. Очільник «Київпастрансу» наголосив і на необхідності підвищення заробітної плати працівникам підприємства, яка наразі не є конкурентоспроможною та в 1,6 рази менша за середню зарплатню у Києві, що призвело до браку професійних кадрів.  «Станом на травень недокомплект водіїв транспорту у звичайному режимі руху становить більш ніж 700 осіб! А  плинність кадрів негативно впливає на роботу підприємства та роботу транспорту загалом», – підсумував Дмитро Левченко.