Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

На початок 2018 року вже реконструйовано 11 трамвайних переїздів

12.04.2018

На початок 2018 року вже реконструйовано 11 трамвайних  переїздів, а орієнтовно на травень-червень планується виконати роботи по реконструкції 5 трамвайних переїздів в Дарницькому районі столиці. Про це повідомив генеральний директор КП «Київпастранс» та по сумісництву голова Ради корпорації Дмитро Левченко на сьогоднішній конференції «Укрелектротранс», яка пройшла на території трамвайного депо ім. Шевченка.

«На окрему увагу заслуговує робота з реконструкції трамвайних переїздів столиці. Ділянки колій, які знаходяться на суміщеному з  проїзною частиною вулиць полотні,  крім навантажень від руху трамваїв витримують додаткові навантаження від руху автомобільного транспорту та дію агресивного середовища (сіль і мастила), що значно скорочує «робочий вік»  колійних конструкцій», - додав Дмитро Левченко.

Генеральний директор також розповів про стан підприємства на сьогоднішній день.  

«Комунальне підприємство обслуговує 75 автобусних, 47 тролейбусних (з яких три нічних), 21 трамвайний маршрут та фунікулер, рухомий склад яких працює у звичайному режимі руху, 2 маршрути кільцевої «Міської електрички». На сьогодні в КП працює майже 10 тисяч працівників», - зазначив Дмитро Левченко. Він додав, що наразі в столиці експлуатуються: 465 одиниць тролейбусів, 437 трамвайних вагонів.