Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

КИЇВСЬКОМУ ТРОЛЕЙБУСУ 80 років

05.11.2015

Шановні колеги - транспортники!

Сердечно вітаю усіх з 80-ти річним ювілеєм тролейбусного руху у м. Києві насамперед та й у всій України в цілому!

Хочу побажати всьому багаточисельному колективу міцного здоров’я, благополуччя у родинному колі та наснаги для подальшого розвитку і вдосконалення тролейбусного руху та підвищення якості транспортного обслуговування киян та гостей столиці України.

Тролейбусний рух у місті Києві було відкрито 5 листопада 1935 року на маршруті довжиною у 3,5 км по вул. Червоноармійській до пл. Льва Толстого і в районі нинішньої Либідської площі побудовано тролейбусний парк.

Перші тролейбуси було виготовлено на Трамвайному заводі бригадою під керівництвом Михайла Ольшанського. Це була двовісна машина з дводверним дерев'яним кузовом загальною місткістю 45 чоловік (37 місць для сидіння). Потужність електродвигуна складала 60 кіловат. Тролейбус міг розвивати швидкість до 50 кілометрів на годину.

На кінець 1940 року у Києві уже діяло три маршрути : № 1 “Трамвайний завод – пл. ІІІ Інтернаціоналу (нині Європейська пл.); № 2 “Залізничний вокзал – пл. ІІІ Інтернаціоналу”; № 3 “Залізничний вокзал – Трамвайний завод”. Протяжність тролейбусних ліній тоді вже становила 15,4 км; інвентар тролейбусів досяг 47 одиниць.

На кінець 1960 р. згадані показники відповідно досягли 106 км і 290 тролейбусів.

У другій половині 1961 р. стало до ладу 2-ге тролейбусне депо по вулиці Довженка.

Для задоволення потреб міста завод електротранспорту почав виготовляти тролейбуси власної конструкції: «Київ-2», «Київ-4» та «Київ-6». А невдовзі в Київ почали надходити і чеські тролейбуси 8Тр і 9Тр.

Вперше у світовій практиці на маршрутах міста Києва з’явився тролейбусний потяг із машин МТБ-82 в 1966 р. Слідом за ним почалось масове формування потягів із тролейбусів 9Тр на заводі електротранспорту.

З 1983 р. Київ почав отримувати тиристорні чеські тролейбуси 14Тр, а з 1986-го – зчленовані тролейбуси ДАК-217Е із Румунії, з 1990-го – теж зчленовані чеські 15Тр. За цей час у 1968 р. стало до ладу тролейбусне депо № 3, а в 1984-му – депо № 4 (нині Куренівське).

Зміна взаємовідносин на світовому ринку знову спонукала киян відновити виробництво тролейбусів власної конструкції, але зчленованих. Перший такий тролейбус моделі «Київ-11» вийшов з воріт заводу у січні 1991 р.

На кінець 1990 р. показники роботи тролейбусного транспорту становили вже: довжина тролейбусної мережі – 317,9 км, кількість рухомого складу 1125 одиниць, а кількість тролейбусних маршрутів – 31.

На жаль, економічна криза, яка охопила Україну після розпаду радянської імперії, внесла суттєві поправки в розташування місць праці, в тому числі в Києві, що змінило конфігурацію пасажиропотоків та обсяги пасажироперевезень на міському комунальному транспорті.

Станом на 05.11.2015 р. інвентарний парк тролейбусів становить 519 одиниць, які обслуговують 45 маршрутів. Поступово тролейбусний парк набирає ваги.    

З повагою, Генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.