Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

В автобусному парку №6 презентували нові автобуси МАЗ

08.11.2017

Сьогодні, 8 листопада 2017 року відбулась робоча поїздка Київського міського голови Віталія Кличка, заступника голови КМДА Дмитра Давтяна, директора Департаменту транспортної інфраструктури Сергія Симонова та генерального директора КП «Київпастранс» Дмитра Левченка до автобусного парку № 6, де було презентовано новоприбулі автобуси МАЗ.

Нагадаємо, за рекомендаціями Світового Банку комунальне підприємство «Київпастранс» має щорічно оновлювати рухомий склад. Так, підприємство презентувало 18 низькопідлогових автобусів МАЗ.

Рухомий склад відповідає всім сучасним українським та європейським стандартам і нормам. Виконаний як єдиний простір з низьким розташуванням підлоги (рівень низькопідлоговості становить 100%).  Вони облаштовані місцем для крісел колісних, сучасною системою кондиціонування в салоні та кабіні водія. До того ж, автобуси пристосовані до обслуговування мало мобільних груп населення. Відповідно до норм чинного законодавства екологічний стан транспорту відповідає cтандартам EURO-5.

«Наше завдання як громадського перевізника – насамперед, надавати киянам та гостям столиці якісне транспортне обслуговування. Вже близько 2 років, втілюючи рекомендації експертів Світового банку, ми вносимо зміни в транспорту модель столиці, зокрема оновлюємо та покращуємо наземний громадський транспорт. Завдяки новим автобусам, які відповідають усім європейським стандартам і нормам, ми маємо змогу підсилити існуючі маршрути, зменшити інтервали руху транспорту, збільшити пасажиропотік та полегшити пересування пасажирів по місту», - зауважив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.