Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

«Пасажирський контроль» для небайдужих пасажирів

11.10.2017

Шановні пасажири! Нагадуємо, що у нас вже 2,5 роки працює проект-опитування «Пасажирський контроль». Його метою є підвищення якості надання транспортних послуг. Якщо ви помітили недоліки у зовнішньому вигляді нашого рухомого складу (незадовільний санітарний стан, відсутність маршрутних покажчиків, наявність пошкоджених сидінь, несправного освітлення або несправного компостера) або у поведінці водія чи контролера (некоректна поведінка, не оголошення зупинок, невидача квитків), звертайтеся до «Пасажирського контролю».

Залишити своє зауваження ви можете, звернувшись за телефоном +38 050 332 01 23, надіславши смс-повідомлення, лист на електронну адресу monitoring@kpt.kiev.ua або на нашому офіційному сайті у розділі «Пасажирський контроль». При цьому вам необхідно вказати наступну інформацію: дату та час виявлення недоліку, № маршруту, вид транспорту, бортовий або державний номер рухомої одиниці та цифру, яка відповідає недоліку згідно переліку запропонованого вище або сам недолік.

Всі звернення, які надходять до «Пасажирського контролю», направляються до відповідальних служб для усунення помічених недоліків в максимально короткі строки. Хочемо зазначити, що це проект-опитування і офіційна відповідь підприємством не надається, проте жодне повідомлення не залишається неопрацьованим.

Детальніше про проект «Пасажирський контроль» ви можете дізнатися на нашому офіційному сайті (http://kpt.kiev.ua/information/passengers/Pasajirskiy_kontrol/ ) або на інформаційних постерах всередині рухомого складу.

КП «Київпастранс» намагається постійно покращувати якість обслуговування, але в цьому нам потрібна і ваша допомога. Тож не будьте байдужими!