Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Старовинний трамвай випустять на екскурсійний маршрут

11.08.2017

Після завершення реставраційних робіт старовинний трамвайний вагон типу 2М випустять на екскурсійний маршрут. Про це повідомив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

«Працівники КП «Київпастранс» змушені були зняти ретро-трамвай із постаменту для проведення реставраційних робіт, адже ми розуміємо, наскільки він важливий не тільки для прихильників електротранспорту, а й для всіх киян. Хочу запевнити, що реставраційні роботи виконують кваліфіковані спеціалісти нашого підприємства, за плечима яких досвід виготовлення київських трамваїв Каштан, що вже декілька років успішно експлуатуються в Києві», - наголосив Дмитро Левченко.

За словами генерального директора, багато часу було витрачено на виготовлення креслень вагона,  адже трамвай 20-30-х років ХХ ст. повинен відповідати початковому вигляду та достовірно передавати дух тієї епохи. Після детальних обмірів кузова - його складових деталей та вузлів - фахівці провели дефектоскопію несучої конструкції кузова, за результатами якої встановлено необхідність заміни елементів, що відповідають за безпеку перевезень у громадському транспорті. 

Він також зазначив, що на сьогодні вже проведено  капітально-відновлювальний ремонт трамвайного візка та тягових двигунів, а також тривають роботи з ремонту електричної системи керування трамвая.

«По завершенні реставраційних робіт на трамвай чекають експлуатаційні  випробування. Виключно після позитивного висновку експертів вагон 2М почне курсувати містом як екскурсійний трамвай», - зазначив Левченко.

Нагадаємо: трамваї типу 2М виготовляв  Київський завод електротранспорту ім. Ф.Е. Дзержинського у 20-30 рр. ХХ ст. Такі вагони мали дерев’яний кузов, металеву раму та неповоротний візок. Моделі виготовлялись як для Києва, так і для інших міст.