Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Дмитро Левченко: перегляд вартості проїзду частково зменшить збитковість пасажирських перевезень

30.05.2017

 

Міська адміністрація розглядає можливість збільшення тарифу на проїзд у громадському транспорті на 1 гривню, що частково подолає збитковість та компенсує витрати на електроенергію і заробітну плату працівникам КП «Київпастранс». Про це заявив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

«Загалом вартість проїзного квитка складається з собівартості перевезення - заробітна плата, паливно-мастильні матеріали, електроенергія, обслуговування та ремонт рухомого складу. Зважаючи на значне підвищення вартості цих основних складових на сьогоднішній день суттєво зросла собівартість однієї поїздки»,- пояснює  Дмитро Левченко. Тарифи на послуги з перевезення пасажирів діють в м. Києві з лютого 2015 року в розмірі 3 гривні на проїзд наземними видами транспорту та 4 гривні на проїзд у міській електричці. За розрахунками спеціалістів економічно обґрунтований тариф – 6 гривень 91 коп. – на проїзд наземними видами транспорту та 15 гривень 39 коп. – на проїзд міською електричкою.

«Така невідповідність між реальними та діючими тарифами робить пасажирські перевезення в Києві  збитковими», - заявив він. Дмитро Левченко повідомив, що перегляд вартості проїзду зможе дозволити частково зменшити збитковість пасажирських перевезень та спрямувати кошти на електроенергію і підвищення заробітної плати 10 тисячам працівників комунального підприємства. Нагадаю, що ці фактори не залежать від нас. За рішенням Кабінету Міністрів оплата праці працівників була приведена у відповідність до мінімально встановленої зарплати у 3200 гривень.

  «Задовольняючи потреби киян, ми повинні надавати якісні транспорті послуги і забезпечувати комфорт та дбати про безпеку пасажирів. А це означає, що  КП «Київпастранс» повинен як мінімум проводити капітальний та середній  ремонт рухомого складу, впроваджувати нові маршрути та зменшувати інтервали руху на існуючих маршрутах міста. На заміну застарілим та зношеним ми маємо купувати нові транспортні засоби, бо передусім, це безпека людей, безпека руху. Все це значні, але необхідні витрати», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко. Для того, щоб громадський транспорт повноцінно функціонував, з належним рівнем безпеки та якості, столична адміністрація вимушена прийняти рішення про підвищення транспортного тарифу, з частковою компенсацією вартості проїзду з міського бюджету та збереженням всіх пільг, - резюмував Дмитро Левченко.