Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Реконструкція трамвайного переїзду на площі Перемоги

23.09.2015

За особистим патронатом міського Голови Кличка В.В. щодо виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації від 11.03.2008 № 310 «Про підвищення рівня безпеки та умов дорожнього руху на проїзній частині вулично-шляхової мережі м. Києва при переїзді через трамвайні колії, на окремих ділянках колій та вузлах», в комунальному підприємстві «Київпастранс» було опрацьовано проект щодо заміни гумового покриття на трамвайному переїзді на площі Перемоги (вул. Воровського - пр. Перемоги) та з 22 год. 00 хв. 24 вересня по 9 жовтня 2015 року розпочато реконструкцію зазначеного транспортного вузла.

Проспект Перемоги є однією з 15 основних транспортних артерій столиці, який пролягає по території Шевченківського, Солом’янського, Святошинського районів і з’єднує райони міста з центральною частиною. Транспортні артерії столиці були запроектовані та побудовані за старими технологіями, та на даний час не відповідають сучасним потребам дорожнього руху.

З метою впорядкування та покращення комфортності проїзду автомобільного транспорту, після детального опрацювання питання фахівцями КП «Київпастранс» була запропонована сучасна конструкція переїзду, яка широко розповсюджена в провідних країнах Європи і світу.

Комфортність і безпека проїзду через переїзд автомобільного транспорту забезпечується за рахунок влаштування на трамвайних коліях суцільного покриття із великогабаритних залізобетонних плит, в які в одному рівні із шляховим покриттям дороги вмонтовуються рейки трамвайної колії. При цьому, трамвайне полотно по висоті вирівнюється з прилеглим покриттям проїзної частини вулиці.

Для закріплення рейок у поздовжніх жолобах плит застосовується епоксидна заливка, яка протягом 24 годин твердіє і набирає міцності.

Термін служби такої конструкції становить 20 – 25 років (до граничного зносу рейок) і вона практично не потребує поточного обслуговування.

Як зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель, подібну технологію підприємство передбачає застосовувати на більшості трамвайних переїздів, що розташовані на магістральних вулицях міста Києва.

Також започатковано проект «розумні зупинки», 10 з яких будуть встановлені вже до 15 жовтня по проспекту Перемоги на ділянці від площі Перемоги до станції метро «Житомирська». Зупинкові комплекси матимуть сучасний дизайн, в режимі «онлайн» на інформаційних табло пасажир матиме можливість відслідковувати номер та час прибуття маршруту, схеми та розклад маршрутів, а також зупинки будуть обладнані розетками для підзарядки мобільного телефону та безкоштовним WI-FI .