Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Транспортна комісія КМР надала друге життя 34-ом трамвайним вагонам

17.09.2015

На засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту та зв’язку, як відбулося 17 вересня 2015 року було підтримано ініціативу комунального підприємства «Київпастранс» щодо зупинення процедури списання 34 трамвайних вагонів з вичерпаним ресурсом і виконання їм капітального ремонту за кошти міського бюджету.  

Таким чином виведені з експлуатації 34-и трамвайні вагони в 2013-2014 рр. повернуться на маршрути міста та (експлуатуватися) будуть перевозити пасажирів ще 10 років, що в свою чергу є дуже актуальним для КП «Київпастранс» та міста Києва в цілому.

Питання оновлення трамвайних вагонів шляхом капітального ремонту для міста є дуже актуальним, адже нові трамвайні вагони надзвичайно дороговартісні, а вартість капітального ремонту одного трамвайного вагону не перевищує 10% вартості нового трамвайного вагону.  

Комунальне підприємство «Київпастранс» на чолі з генеральним директором Сергієм Майзелем вдячні усім членам постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту та зв’язку, а саме: Піковському І.О., Грищенко О.А., Мельничуку А.А., Бобровському Б.Л. за підтримку ініціатив підприємства та розуміння транспортних проблем міста Києва.