Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Транспортна комісія КМР надала друге життя 34-ом трамвайним вагонам

17.09.2015

На засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту та зв’язку, як відбулося 17 вересня 2015 року було підтримано ініціативу комунального підприємства «Київпастранс» щодо зупинення процедури списання 34 трамвайних вагонів з вичерпаним ресурсом і виконання їм капітального ремонту за кошти міського бюджету.  

Таким чином виведені з експлуатації 34-и трамвайні вагони в 2013-2014 рр. повернуться на маршрути міста та (експлуатуватися) будуть перевозити пасажирів ще 10 років, що в свою чергу є дуже актуальним для КП «Київпастранс» та міста Києва в цілому.

Питання оновлення трамвайних вагонів шляхом капітального ремонту для міста є дуже актуальним, адже нові трамвайні вагони надзвичайно дороговартісні, а вартість капітального ремонту одного трамвайного вагону не перевищує 10% вартості нового трамвайного вагону.  

Комунальне підприємство «Київпастранс» на чолі з генеральним директором Сергієм Майзелем вдячні усім членам постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту та зв’язку, а саме: Піковському І.О., Грищенко О.А., Мельничуку А.А., Бобровському Б.Л. за підтримку ініціатив підприємства та розуміння транспортних проблем міста Києва.