Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Заява КП «Київпастранс» щодо інциденту на маршруті № 220

08.09.2015

   7 вересня у мережу інтернет портрапила інформація щодо неправомірних дій водія маршрутного таксі з державним номером АА 0913 АА, маршруту № 220. Згідно з даною інформацією було проведено службове розслідування відносно цього випадку  за результатами якого, було прийнято рішення про звільнення цього водія з займаної посади.            

   Також враховуючи невдоволення пасажирів роботою маршруту № 220, з 09.08. 2015 року прийнято рішення провести службову перевірку якості надання послуг на маршруті, та провести ротацію водіїв.   КП «Київпастранс», ще раз підкреслює що така поведінка водія є неприпустимою та приносить свої вибачення Віталію «Шевченко».  

   «Київпастранс» дякує пасажирам за повідомлення про подібні інциденти.  

   Нагадаємо, що з метою виявлення недоліків у роботі громадського транспорту КП «Київпастранс» з квітня минулого року діє програма «Пасажирський контроль», в рамках якої кожен може залишити відгук про роботу пасажирського транспорту за телефоном +38 050 332 01 23 (дзвінком або смс-повідомленням) та листом на електронну адресу monitoring@kpt.kiev.ua. При наданні інформації необхідно обов’язково вказати: дату та час виявлення недоліку, № маршруту, вид транспорту, бортовий або державний номер рухомої одиниці та короткий опис  недоліку та/або його фото.