Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Інформація про пошкодження смартфона в трамваї PESA

29.03.2017

5 березня на гарячу лінію КП «Київпастранс» звернувся громадянин Артем П. Він повідомив, що при спробі зарядити свій смартфон в одному з нових трамваїв на Борщагівській лінії швидкісного трамваю гаджет було пошкоджено. Працівники гарячої лінії передали інформацію до трамвайного депо ім.Шевченка, яке обслуговує маршрути Борщагівської ЛШТ.

В депо було створено робочу комісію, до якої увійшли також представники заводу-виробника трамваїв PESA. Хочемо зазначити, що це було обов’язковою умовою, так як трамваї PESA знаходяться на гарантійному обслуговуванні. Робоча комісія провела технічне дослідження та навіть взяла до уваги записи з камер спостереження у салоні.

Польська сторона визнала факт пошкодження смартфона через технічні проблеми. 27 березня за результатами розслідування громадянину Артему П. представники заводу-виробника в повній мірі компенсували витрати на ремонт гаджета.

Ситуація була врегульована та претензій у громадянина Артема П. не залишилося.

Представники заводу-виробника трамваїв PESA повністю перевірили технічний стан всіх пристроїв для зарядки електронних гаджетів. Все працює справно – користуйтеся!