Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Оновлення зовнішнього вигляду Київського фунікулеру

18.08.2015

Остання реконструкція Київського фунікулеру проводилась у 1983-1984 рр. під час якої було виконано реконструкції нижньої та верхньої станцій та виготовлено нові вагони, які на протязі 30 років змінювали свій зовнішній вигляд, та були пофарбовані в різних співвідношеннях білого, синього та блакитного. Особливий дизайн фунікулер мав у 2012 році, це було пов’язано з особливою подією для киян та гостей столиці, чемпіонат Європи з футболу «Євро-2012».

Приклади дизайну вагонів фунікулеру у різні роки:

Виконання капітальних робіт виконується щорічно під час яких проводяться антикорозійні-відновлювальні, малярні роботи вагонів фунікулеру, згідно з Правилами будови, утримання та огляду похилих рейко-канатних підйомників приймаються інспекцією Держнаглядохорони праці України. 

З липня по серпень 2015 року на фунікулері виконуються капітальні роботи окремих вузлів (коліс, гальм, тягового приводу, керування, зв’язку та сигналізації), під час якого до 110 річниці змінений зовнішній вигляд фунікулеру. Рік 110 річчя Київського фунікулера має бути особливим та знаковим та відзначений тематичним графічним оформленням та підкреслити його особливість та індивідуальність. Оскільки фунікулер є об’єктом, як туристичної та і транспортної інфраструктури має приваблювати мешканців та гостей столиці. Над проектом працює відомий стріт – художник Олександр Корбан, автор відомого муралу на вул. Антоновича 48. Вагони фунікулеру будуть виконані у концепції дня та ночі, які перетинаються на фунікулері 119 разів на день.

Хочемо зазначити що робота на даний момент не закінчена, та передчасні коментарії є не доречними.