Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

У КП «Київпастранс» обговорили перспективи розвитку трамвайної мережі столиці

03.02.2017

Наприкінці тижня транспорту, комунальне підприємство «Київпастранс» разом з Київським міським головою окреслили перспективи розвитку столичної трамвайної мережі.

Сьогодні, 3 лютого 2017 року на зупинці Борщагівської лінії швидкісного трамвая «Площа Перемоги» Віталій Кличко оглянув  трамваї «четвертого покоління»  та обговорив можливості і перспективи розвитку транспортної інфраструктури в розрізі оновлення трамвайних колій м.Києва. Зазначимо, у 2015 році КП «Київпастранс» отримало 2 сучасних низькопідлогових трамваї, у 2016  - 11. Увесь отриманий транспорт повністю відповідає необхідним нормам та новітнім європейським тенденціям. Серед нього – 10 вагонів польського виробництва «PESA» та 3 вітчизняних «Електрон» (м.Львів). Наразі 13 одиниць рухомого складу експлуатуються в депо ім. Шевченка на трамвайних маршрутах №№1,2,3.

Рухомий склад надвеликої місткості безшумний, має 100% рівень низької підлоги і пандус для людей з обмеженими можливостями. Всі деталі салону, в тому числі обшивка крісел виконані з негорючих матеріалів. До того ж,  транспорт обладнано зовнішніми та внутрішніми відеокамерами, системами обігріву та кондиціювання пасажирського салону і кабіни водія. Особливістю трамваїв «четвертого покоління» є можливість безкоштовної зарядки гаджетів та підключення до Wi-FI.      

 «Цьогоріч ми плануємо розпочати втілення багатьох цікавих проектів, особливо в сфері електротранспорту. Одним з найперспективніших є будівництво (продовження)Борщагівської лінії швидкісного трамвая до ст.м. Палац Спорту. Параметри цього проекту передбачають довжину лінії в одноколійному вимірі – 7,3 км, яка дасть змогу збільшити пасажиропотік на 60 % за добу.  Наразі пасажиропотік складає більше 100 тис.осіб. Крім того, маємо намір розпочати реконструкцію транспортно-пересадочних вузлів «Чернігівська», «Петрівка»,  «Контрактова площа» та будівництво сучасної станції «вул.Генерала Потапова». Орієнтовна дата завершення робіт  - 2019 рік. Впевнений, що проекти дадуть змогу оптимізувати транспортні потоки, які виникли на даних ділянках. Також, у  2017 плануємо розпочати масштабне дослідження трамвайних колій Лівобережжя з метою підготовки необхідної документації та кошторисів для того, щоб сучасні трамваї курсували і на Лівобережжі», - повідомив генеральний директор КП «Київпастранс Дмитро Левченко.