Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

В рамках тижня транспорту, Віталій Кличко оглянув новоприбулі автобуси КП «Київпастранс»

02.02.2017

2 лютого 2017 року мер Києва Віталій Кличко відвідав станцію технічного обслуговування автобусів комунального підприємства «Київпастранс», де оглянув, придбані за кошти міської влади, сучасні автобуси.

Нагадаємо, за рекомендаціями Світового Банку комунальне підприємство «Київпастранс» має щорічно оновлювати рухомий склад. Так, підприємство презентувало 50 нових низькопідлогових автобусів МАЗ, з яких 2 од. надвеликої місткості (18,75 м.)  та 48 од. великої місткості (12 м.)

Рухомий склад відповідає всім сучасним українським та європейським стандартам і нормам. Виконаний як єдиний простір з низьким розташуванням підлоги (рівень низькопідлоговості становить 100%). Зокрема, автобуси пристосовані до обслуговування мало мобільних груп населення. Вони облаштовані місцем для крісел колісних, сучасною системою кондиціонування в салоні та кабіні водія. Особливістю даної системи є те, що водій не може відключити кондиціонер в салоні транспортного засобу, залишивши його у кабіні. Таким чином, системи кондиціонування кабіни та салону взаємопов’язані.  До того ж, відповідно до норм чинного законодавства екологічний стан автобусів відповідає cтандартам EURO-5.

«Завдяки отриманим 50 автобусам ми зможемо відкрити нові маршрути та підсилити існуючі. В центральній частині міста, в рамках підготовки до пісенного конкурсу Євробачення-2017 буде оновлено та збільшено кількість рухомого складу на маршрутах №№ 24,62, 69, 114. Завдяки даному рухомому складу буде підсилено маршрути № 55,72,90, на яких також буде збільшено кількість автобусів. На житловому масиві Троєщина по одному 18-метровому автобусу буде додано на маршрути №21 та №101. Збільшення кількості рухомого складу на маршрутах дозволить зменшити інтервал руху на 1-4 хв. МАЗи будуть направлені і на нові маршрути, які планується відкрити найближчим часом, згідно рекомендацій експертів Світового Банку: маршрут №118 «Ст.м. Чернігівська – ст.м. Політехнічний інститут»  - 10 нових автобусів;  маршрут №119 «Контрактова площа – вул. Смолича» - 8; інтервал руху - 12 хв.», - зазначив генерельний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.