Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Початок робіт над графічною концепцією фунікулера

11.08.2015

10 серпня почались роботи по графічному оформленню київського фунікулеру. Над проектом працює відомий стріт – художник Олександр Корбан, автор відомого муралу на вул. Антоновича 48. Вагони фунікулеру будуть виконані у концепції дня та ночі, які перетинаються на фунікулері 119 разів на день.

Додамо, що фунікулер зараз перебуває на виконання щорічних регламентних робіт з виконанням капітального ремонту окремих вузлів (коліс, гальм, тягового приводу, керування, зв’язку та сигналізації).

Згідно з Правилами будови, утримання та огляду похилих рейко-канатних підйомників (фунікулерів) щорічно проводяться регламентні, ремонтні та випробувальні роботи, результати яких приймаються спеціалістами інспекції Держгірпромнагляду України.

При позитивних результатах випробувань надається дозвіл на експлуатацію фунікулера на наступний рік. Останній щорічний регламентний ремонт виконано у липні-серпні 2014 року.