Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Результати транспортної роботи КП «Київпастранс» за 2016 рік

24.01.2017

КП «Київпастранс» підводить підсумки роботи за 2016 рік. Напевно найбільш помітні зміни відбулися в маршрутній мережі Києва.

В 2016 році було проведено підготовчу роботу та впроваджено перші пакети рекомендацій Світового банку по оптимізації мережі маршрутів громадського транспорту міста Києва, а також внесено зміни в маршрутну мережу для поліпшення транспортного забезпечення наземним громадським транспортом окремих районів міста Києва.

В 2016 році було подовжено 5 тролейбусних маршрутів (30, 1, 11, 50, 50к)та впроваджено роботу тролейбусів маршруту №29 у вихідні дні. Подовжено 5 автобусних маршрутів (35, 24, 73, 42, 12) та змінено трасу руху автобусного маршруту №97. Також впроваджено новий автобусний маршрут №17.

30 грудня було введено в дію нічні маршрути громадського транспорту, які було розроблено відповідно до петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 10 000 голосів. Це 3 нічні тролейбусні маршрути (91Н, 92Н, 93Н) та 1 автобусний маршрут (137). Маршрути курсують з 23 год. до 06 год. з інтервалом руху 1 год. Нічні маршрути користуються стійким попитом серед киян.

Для поліпшення пішохідної досяжності зупинок громадського транспорту в 2016 році було впроваджено 14 додаткових зупинок в різних районах міста: «Вулиця Симона Петлюри», «Ринок», «Вулиця Маршала Рибалка», «Культурний центр «Українського товариства глухих»», «Вулиця Оленівська», «Гіпермаркет», «Вулиця Андріївська», «Вулиця Симона Петлюри», «Софіївська площа» (у вихідні дні), «Вулиця Машинобудівна», «Вулиця Олександра Сабурова», «Площа Космонавтів», «Станція метро «Олімпійська»», «Вулиця Фізкультури/Станція метро «Олімпійська»».

Щоденно на маршрути виходить 330 автобусів, 420 тролейбусів, 218 трамваїв, 11 поїздів міської електрички та 2 вагони фунікулеру, які перевозять 1,8 млн пасажирів в робочі дні.

«Цього року в Програмі соціально-економічного розвитку передбачено виділення значних коштів на оновлення рухомого складу. Завдяки цьому ми зможемо підсилити існуючі маршрути та впровадити нові. Тим самим КП «Київпастранс» створить альтернативу приватним перевізникам», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

Будемо й надалі інформувати про результати роботи в 2016 році!