Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Новорічний рекорд київського фунікулеру

17.01.2017

В новорічну ніч КП «Київпастранс» не припиняло свою роботу. Особлива роль дісталася фунікулеру – саме він підвозив киян та гостей столиці до головної ялинки країни на Софіївській площі. Цього року в новорічну ніч київський фунікулер побив власний рекорд, та перевіз на 4 600 пасажирів більше, ніж минулого року, - 34 960 пасажирів за ніч. З них 19 760 склали пільгові категорії пасажирів, а 15 200 – платні пасажири. Загалом за період свят фунікулер перевіз близько 120 тисяч пасажирів. 10% загальної кількості пасажирів скористалися можливістю безготівкової оплати за проїзд (система PayPass була встановлена на фунікулері спільно з компанією MasterCard більше року назад, і користується популярністю і серед киян, і серед туристів).

«Київський фунікулер – унікальний історичний громадський транспорт, який вже давно став візитівкою столиці. Він є дуже популярним як серед киян, так і серед туристів. Тому ми постійно намагаємося робити його ще більш зручним та комфортним. В новорічну ніч завдяки цілодобовій роботі фунікулеру майже 35 тисяч пасажирів змогли швидко дістатися з Подолу до головної ялинки на Софіївській площі, а по дорозі помилуватися краєвидами столиці. В 2017 році ми плануємо й надалі покращувати роботу фунікулеру, адже він не лише зручний вид громадського транспорту, але ще й цікавий атракціон для маленьких пасажирів», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

2016 став успішним роком для фунікулера. Влітку КП «Київпастранс» оновило зовнішній вигляд вагончиків. Для працівників фунікулеру була спеціально пошита нова зимова та літня форма в корпоративних кольорах – синьому та жовтому. Тож тепер наші прекрасні працівниці фунікулеру стали ще гарнішими. Також на нижній та верхній станціях фунікулеру було встановлено інформаційні кіоски, які допомагають киянам та, в першу чергу, туристам скласти свій маршрут Києвом. Завдяки ним можна дізнатися як швидше дістатися пункту призначення, яким транспортом краще скористатися та скільки часу буде тривати подорож. Також через інформаційний кіоск можна перейти на сайт КП «Київпастранс» та переглянути маршрути громадського транспорту, розклад руху, або почитати історію київського транспорту. Ще одним приємним досягненням в 2016 році стало збільшення пасажиропотоку.

В 2017 році КП «Київпастранс» буде продовжувати покращувати роботу фунікулеру, збільшувати кількість додаткових послуг та вдосконалювати його зовнішній вигляд.