Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

КП «Київпастранс» продовжує відновлювати тролейбуси на площах власного спеціалізованого Центру технічного обслуговування тролейбусів

04.08.2015

У 2012 році було суттєво оновлено тролейбусний парк сучасними тролейбусами, завдяки кредиту ЄБРР. Даний рухомий склад комплектуються системами відомих європейських виробників. Несвоєчасне вирішення питання тарифу на послуги з перевезення пасажирів та різке зростання цін на запасні частини, витратні матеріали, наклали свій відбиток на виконання не в повному обсязі обслуговування рухомого складу підприємства, що в подальшому призвело до перепробігів та передчасного зносу вузлів та агрегатів.

З ініціативи генерального директора КП «Київпастранс» Сергія Майзеля, комунальним підприємством відновлено власний спеціалізований Центр технічного обслуговування тролейбусів, завдяки якому стало можливим розпочати процес відновлення рухомого складу.

Відповідно до технічного обслуговування та ремонту тролейбусів на підприємстві КП «Київпастранс» відбувається такі види обслуговування: ЩО – щоденне обслуговування, які проводяться щодня; ТО-1 – технічне обслуговування №1, відбуваються з періодичністю в 7 діб; ТО-2 – технічне обслуговування №2, відбуваються з періодичністю до пробігу – 16 тис. км. Усі ці огляди відбуваються та проводяться на власних площах структурних підрозділів підприємства.

 

CP - середній ремонт – планується з урахуванням пробігу та терміну експлуатації рухомого складу. Виконується даний ремонт на виробничих площах ЦТОТ ( центр технічного обслуговування тролейбусів),де виконуються такі види ремонтів, як: демонтаж, ремонт кузова, монтаж, налагодження, кузовні зварювальні роботи, ремонт стулок дверей тролейбуса, ремонт електричного обладнання в електроапаратному відділенні, ремонт вузлів та агрегатів  агрегатного відділення, зовнішнє фарбування тролейбуса акриловими фарбами, відновлення підлоги, заміна пошкоджених стекол.

 

На сьогоднішній день виконано середніх ремонтів на 71 одиницях тролейбусів різних типів, та відповідно до графіка, щомісяця передбачено проведення виконання середніх ремонтів у кількості від 12 до 15 одиницям рухомого складу. Усі ремонти відбуваються відповідно до розробленої конструкторсько-технологічної документації.

«Для комунального підприємства, є дуже важливим утримання та вчасне виконання ремонтів тролейбусів підприємства, що надає можливість здійснювати якісне обслуговування пасажирів» - зауважив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.