Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Цьогоріч комунальне підприємство «Київпастранс» святкує своє 15-річчя!

30.11.2016

Далеке 30 листопада 2000 року… VII сесія XXIII скликання КМР… Депутати столичної ради прийняли рішення реорганізувати Київське міське територіально-виборче об’єднання автомобільного транспорту та комунальне підприємство «Київелектротранс»  (рішення Київради від 30.11.2000 року N 101/1078 «Про реорганізацію Київського міського територіально-виробничого об’єднання автомобільного транспорту та комунального підприємства «Київелектротранс»).Процес реорганізації тривав близько 12 місяців.

    

2000 рік – це період, коли Україна формувалась як і політично, так і економічно. Звичайно, місто не могло залишитись без єдиного діючого органу, який би займайся наданням транспортного обслуговування населення. Тому, вже восени 2001 року на базі колишніх транспортних організації було створено комунальне підприємство «Київпастранс» (за рішенням Київради від 02.10.2001 р. № 61/1495).

   

Статут підприємства затверджено 24 жовтня 2001 року (відповідно до розпорядження КМДА від 24.10.2001 р. N 2276 Про затвердження статуту комунального підприємства «Київпастранс»). Протягом кількох місяців новостворена організація проходила процес становлення, освоєння, переформатування і вже в грудні 2001 року розпочала свою легітимну транспортну діяльність.         

              

 Генеральним директором комунального підприємства «Київпастранс» було призначено Ламбуцького Миколу Михайловича, головним інженером – Бомбандьорова Юрія Петровича. Загалом, за свої 15 років підприємство очолювало 3 керівника – вищезгаданий Ламбуцький М.М.(2001-2014), Майзель С.П. (2014 – 2016) та Левченко Д.В.(з 2016 і до нині).       

          

Наразі до складу КП «Київпастранс» входить дирекція з підпорядкованими структурними підрозділами, 4 тролейбусних ремонтно-експлуатаційних та 3 трамвайних депо, 4 діючих автопарки, які обслуговують 73 автобусних, 45 тролейбусних, 20 трамвайних маршрутів та фунікулер, рухомий склад якого працює у звичайному режимі руху, 2 маршрути кільцевої «Міської електрички». Для здійснення перевезень КП використовує понад 1370 транспортних засобів.   

      

За 15 років діяльності комунальне підприємство спробувало на власних виробничих площинах виготовляти трамваї, організувало власну спеціалізовану станцію технічного обслуговування автобусів (СТОА), відновило спеціалізований Центр технічного обслуговування тролейбусів (ЦТОТ), завдяки яким стало можливим проводити поглиблені капітальні та середні ремонти рухомого складу. Окрім того, підприємством збільшено обсяги ремонту рухомого складу; поповнено депо новими тролейбусами і трамваями; раціоналізовано маршрутну схему; ліквідовано заборгованість з виплати заробітної плати; відновлено випуск багатотиражної газети «Київпастранс»; впроваджено систему Wi-Fi як у рухомому складі, так і на зупинках наземного громадського транспорту і станціях швидкісного трамвая. 

     

У 2010 році після часткової реконструкції відкрито трамвайні пасажиро-перевезення у звичайному режимі на Борщагівській лінії швидкісного трамвая, у 2015 році підприємством розпочато реконструкцію трамвайних переїздів за сучасними технологіями на просп. Перемоги, наразі реконструкція триває на вул. Автозаводській. До того ж, проводиться реконструкція трамвайної лінії від вул.Гната Юри до просп. Академіка Корольова. 

     

КП «Київпастранс» постійно надає в зону проведення АТО не лише посильну гуманітарну  допомогу, а й транспортні послуги, зокрема передана значна кількість мікроавтобусів, бензовозів, електростанцій та  зварювальних агрегатів. Також у п’яти філіях підприємства організовано пункти збору допомоги з подальшою передачею її в зону АТО. За ефективну, прозору фінансово-господарську діяльність, відповідальне  відношення до своєї соціальної місії та турботу про споживача, вклад у покращення якості життя в столиці КП «Київпастранс» було визнано кращим і отримало національний сертифікат «Комунальне підприємство року 2015».

«15 років для підприємства – це відносно не багато, але й не мало.  Прийшовши сюди ще у 2014 році я поставив собі за мету розбудовувати КП «Київпастранс», бо ж саме тут я починав свій шлях у транспортній сфері і мені зовсім небайдужа доля підприємства. Наразі, в рамках нової транспортної політики, ми реалізовуємо та втілюємо важливі проекти, які направлені на розвиток системи громадського транспорту та комфорт і безпеку пасажирів під час перевезення. Їх впровадження, крок за кроком наближає рівень транспортних послуг столиці до новітніх європейських стандартів»,- повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель.

     

 

На даний момент, у столиці триває активна підготовка до Євробачення та впроваджується Нова транспортна політика, вагомою частиною якої є нова транспортна модель. В рамках НТП, у КП «Київпастранс» втілюються спільні проекти зі Світовим банком, рекомендації якого активно втілюються в життя: розвиток наземних магістральних маршрутів; оголошено тендери: на закупівлю нового рухомого складу з низьким рівнем підлоги та на проектні роботи з розробки транспортних коридорів в концепції розвитку BRT (напрямок Чоколівка –Троєщина); розвиток напрямку TRAM –TRAIN (Троєщина –Березняки – Караваєві Дачі).

«Цьогоріч, - повідомляє генеральний директор КП «Київпастранс Дмитро Левченко, - виповнюється 15 років з моменту об’єднання наземного електричного та автомобільного транспорту в одне комунальне підприємство “Київпастранс”. Перевага кожного підприємства – люди. Я пишаюсь тим, що мені випала можливість працювати разом з вами і досягати разом професійних висот.  Прийміть слова глибокої вдячності за  високий професіоналізм,  старанну та самовіддану роботу, величезний вклад у розбудову та покращення транспортного обслуговування населення. Ми впевнено крокуємо на шляху до розбудови та покращення транспортного обслуговування населення». 

     

Процес розвитку та вдосконалення, КП «Київпастранс»  розпочало ще в 2015 році, і з того часу поступово впроваджує в столиці проекти, покликані забезпечити якісне надання транспортних послуг та покращити транспортну систему міста загалом.