Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

КП ”Київпастранс” створив власну спеціалізовану СТО для відновлення автобусного парку підприємства

13.07.2015

КП ”Київпастранс” створив власну спеціалізовану СТО для відновлення автобусного парку підприємства

  З ініціативи генерального директора КП”Київпастранс” Сергія Майзеля, з липня 2015 року комунальним підприємством організовано власну спеціалізовану станцію технічного обслуговування, завдяки чому стало можливим розпочати процесс відновлення рухомого складу, а саме автобусного парку комунального підприємства.

 Завдяки кредиту ЄБРР з 2012 року було суттєво оновлено автобусний парк сучасними автобусами, які комплектуються сучасними системами відомих європейських виробників. Різке здорожчання пального, несвоєчасне вирішення питання тарифу  на послуги з перевезення пасажирів та зростання цін на запасні частини, витратні матеріали, наклали свій відбиток на несвоєчасне обслуговування рухомого складу.

 Хочемо зазначити, що після вирішення питання тарифу на послуги з перевезення пасажирів та завдяки реструктуризації усього підприємства КП “Київпастранс”, під час якого було відновлено спеціалізовану Станцію технічного обслуговування автобусів, яка розташованаза адресою вул. Сім'ї Сосніних, 3/5, на виробничих площинах здійснюється відновлення  рухомого складу, а саме ТО-2 під час якого проводиться діагностика технічного стану автобусів, поточні ремонти двигунів  та поглиблені ремонти кузовів автобусів підприємства.

  Станом на сьогодні вже виконані ремонти близько 400 одиницям рухомого складу, який працює в звичайному режимі роботи,відповідно до програми ремонтів (ТО-1), розробленої та затвердженої на підприємстві, включено до графіку відновлень увесь рухомий склад, який цього потребує.Відповідно до графіка, щомісяця передбачені ремонти ТО-2 – діагностування технічного стану автобусів в обсязі 100 одиниць, поточні ремонти двигунів в кількості 7 одиниць, КПП, задніх мостів та поглиблені ремонтидо яких входить і антикорозійне покриття та фарбуваннякузова, у кількості 10 одиниць рухомого складу.

  Для належного підтримання санітарного стану рухомого складу, організовано 16 бригад, які в міжпікових час проводять поточне прибирання салонів, а щомісяця заплановано генеральне,  з використання  хімічних засобів  та спеціалізованого миючого обладнання.

  “Рухомому складу, який наразі знаходиться на територіях автобусних парків, проведено інвентаризацію для кожної одиниці рухомого складу створену технологічну карту в яку внесено перелік проведення необхідного ремонту та включено до Програми відновлення,  далі, очікування своєї черги для його відповідного проведення: ремонту двигунів, КПП, задніх мостів, поглибленого ремонту кузова та іншого обладнання”, зазначив генеральний директор КП  ”Київпастранс” Сергій Майзель.