Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Подовження тролейбусного маршруту №30

10.11.2016

З 15 листопада 2016 року  продовжується тролейбусний маршрут №30 «вул. Милославська - вул. Кадетський гай», метою якого є  з’єднати найбільший  лівобережний район міста з правобережним, забезпечити безпересадочне сполучення та поліпшення транспортного обслуговування пасажирів між  такими районами, як Деснянський, Оболонський, Шевченківській, Солом’янський, та є черговим етапом рекомендацій Світового банку за для оновлення  і оптимізації транспортної мережі міста Києва.

Рух тролейбусів маршруту №30 організовується по трасі: «вул. Милославська – просп. Володимира Маяковського – просп. Генерала Ватутіна – Московський міст – просп. Степана Бандери – вул. Олени Теліги – вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана – Чоколівський бульв. – просп. Повітрофлотський – вул. Народного ополчення – вул. Федора Ернста – вул. Кадетський гай», довжина маршруту  становить 23 км. з  часом  проїзду між кінцевими пунктами – 78 хв. та інтервалом  руху в  години пік – 5-6 хв., в між пік - 12-15 хв.

Запроваджений черговий етап рекомендацій експертів Світового банку по впровадженню нової транспортної моделі та оптимізації маршрутів громадського транспорту, внесе зміни  не лише до  роботи тролейбусного маршруту №30 «вул. Милославська – вул. Кадетський гай», а й відповідно з 15 листопада 2016 року припинене роботу тролейбусного маршруту №21 «вул. Кадетський гай – вул.Дегтярівська».  

«Впевнений, що новий подовжений тролейбусний маршрут №30 стане популярним серед пасажирів. Поєднавши найбільший житловий масив Троєщина з Чоколівкою,  зменшить час поїздки,  кількість пересадок та забезпечить комфортне користування наземним громадським транспортом»,- зазначив генеральний директор   КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

«У рамках співпраці зі Світовим банком послідовна робота започаткована в 2015 році, поступово забезпечує  впровадження та реалізацію  нової транспортної моделі та оптимізацію маршрутів громадського наземного транспорту міста Києва,  так крок за кроком наближає рівень транспортних послуг до європейських стандартів», - зауважив Сергій Майзель директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.