Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Реконструкція столичних колій

20.10.2016

КП «Київпастранс» приділяє особливу увагу розвитку електротранспорту. Трамваї – зручний, швидкий та екологічний вид транспорту, який на даний момент є дуже популярним в європейських державах. Тривалий час Київ не розвивав колійне господарство, і тому воно до 2014 року залишалося в занедбаному стані. За останні роки було зроблено чимало – окрім придбання нових трамваїв, КП «Київпастранс» намагається постійно покращувати колійне господарство Києва.

Для того, щоб пасажири могли з комфортом користуватися трамваєм, структурний підрозділ КП «Київпастранс» Служба колій постійно проводить ремонт колій на різних ділянках доріг. Існують два основні види ремонтних робіт:

-          Капітальний ремонт, який переважним чином виконується із повною заміною верхньої будови колійної конструкції: рейок, шпал, колійних спецчастин (стрілок, хрестовин, перехрещень) та щебеневої основи. Капітальний ремонт колій, як правило, виконується з модернізацією колійної конструкції із застосуванням сучасних конструкцій і технологій – попередньо-напружених залізобетонних шпал, пружних безболтових скріплень та віброшумопоглинаючих (гумових) прокладок;

-             Середній ремонт, при якому частково використовуються старопридатні матеріали.

З початку 2016 року Служба колій виконала капітальний ремонт 1,219 км при плані 1,175 км (106,3%) та середній ремонт 1,972 км при плані 1,900 км (103,8%).

За цей період було відремонтовано кілька ділянок: шляхопровід на вул. Кибальчича (через просп. Ватутіна), проспект Григоренка біля розворотної петлі, вул. Милославська – вул. Закревського (крива), бульвар І.Лепсе – просп. Відрадний (крива), вул. Курнатовського біля дитячої поліклініки. На черзі Харківське шосе в районі зупинки «Мега Сіті» та вул. Добрининська (шляхопровід).

Крім того, виконані роботи по заміні стрілочних переводів і перехрещень на таких ділянках: розворот на петля на вул. Семиренка, вузол на перетині вул. Славгородської і вул. Тростянецької, вузол біля станції «Грата Юри» Борщагівської ЛШТ. Зараз проводяться роботи по заміні колійного перехрещення на розворот ній петлі на вул. Старовокзальній. Також Служба колій проводить реконструкцію на вул. Картвелішвілі, зокрема влаштовує стрілочні з’їзди і переводить трамвайний рух на одноколійний.

«Вже наступного року розпочнуться ремонтні роботи для приведення колій на вул. Дмитрівській, вул. Глибочицькій та вул. Кирилівській у відповідний стан для того, щоб ними могли курсувати нові сучасні трамваї. В планах реконструювати все колійне покриття, в першу чергу, центральної частини міста, щоб низькопідлогові трамваї могли пересуватися не лише лінією швидкісного трамваю», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

КП «Київпастранс» прагне зробити все можливе, щоб столичний транспорт відповідав всім європейським стандартам; був зручним, комфортним та безпечним.