Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Новий рівень підготовки контролерів наземного громадського транспорту

02.07.2015

Новий рівень підготовки контролерів наземного громадського транспорту

В квітні 2015 року за ініціативи генерального директора КП «Київпастранс» Сергія Майзеля, з метою підвищення рівня та забезпечення більш якісного контролю роботи наземного пасажирського транспорту міста Києва, впроваджено пілотний проект по оновленню служби контролерів громадського транспорту, було оголошено про проведення набору на вакантні посади контролерів наземного пасажирського транспорту. Комунальне підприємство запрошувало до своїх лав, людей з активною життєвою позицією, які відчували натхнення та бажання зробити свій внесок в покращення якості надання транспортних послуг киянам.

В червні поточного року до навчання приступила перша група майбутніх контролерів в кількості 12 осіб. Для них було розроблено спеціальну навчальну програму, яка складалась з вивчення законодавчих, нормативно-регуляторних документів, охорони праці та етики поведінки на робочому місьці, навчання проводилось кваліфікованими викладачами Навчально-курсового комбінату КП « Київпастранс ».

В рамках підготовки контролерів до навчання було залученовикладачів Центру посередництва та модерації Національного університету «Києво-Могилянська академія», які провели тренінг на тему «Ефективне спілкування». Мета тренінгу-підготувати працівників реформованої служби контролю до роботи з пасажирами таким чином, щоби формувати у них звичку платити за спожиті послуги.

Програма тренінгу включала в себе такі розділи, як основи комунікації, розробку нової моделі взаємодії з пасажирами, робота з емоціями, використання невербального спілкування, антиманіпуляційні техніки, робота із запереченнями, стрес-менеджмент та інші навички, спрямовані на створення нової культури спілкування контролерів та пасажирів.

«Головна задача тренінгу полягала в тому, щоб з усіх конфліктних ситуацій контролери могли знайти вихід та поширювати серед пасажирів культуру своєчасної оплати проїзду. Адже така зміна культури спілкування впливає на формування позитвного середовища не тільки в рухомому складі, а й в суспільстві загалом», зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.

Наразі майбутні контролери проходять практичні зайняття на маршрутах наземного громадського транспорту міста Києва, самостійно розпочнуть роботу з середени липня 2015 року. Хочемо зазначити, що оновлення служби контролерів громадського транспорту має комплексний підхід і включає не тільки нову підготовчо-навчальну програму, а й концептуальне оновлення зовнішнього вигляду робочої форми контролерів та переглянуто рівень заробітньої плати.