Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Автобусний парк №2 лідер рейтингу КП «Київпастранс»

04.10.2016

За створеною системою KPI , яка оцінює ефективність ведення господарчої діяльності  структурних підрозділів  КП «Київпастранс»  у вересні 2016 року  Автобусний парк №2, що у Дніпровському районі столиці,  показав найкращі результати.

Серед основних показників за якими щомісячно проводиться аналіз та оцінка  діяльності усїх  автобусних парків, тролейбусних та трамвайних депо комунального підприємства :  виконання плану доходів, своєчасний випуск рухомого складу на лінію, виконання плану рейсів, кількість рейсів виконаних з порушенням.

«Такі позитивні результати діяльності автобусного парку  це заслуга усього колективу транспортників. Так, у вересні місяці  нам вдалось   обійти 6 та 5 автобусні парки, що завжди були конкурентами», - розповідає в.о. директора Автобусного парку №2.  Анатолій Кухарський.

«Очевидно, що високу ефективність транспортного обслуговування столиці можна досягти лише в тому випадку, якщо  дотримуватися єдиної системи планування та працювати на якісний результат.  Щодня моє завдання - це чітка взаємодія окремих частин комунального підприємства, заради підвищення ефективності роботи «Київпастранс» . Рейтингова оцінка діяльності підрозділів та контроль -  це «здорова» конкуренція, яка впливає на  продуктивність та дає можливість  задовольняти потреби якісного  перевезення пасажирів», - зазначив генеральний директор  КП"Київпастранс" Дмитро Левченко.