Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Дмитро Левченко обійняв посаду генерального директора КП «Київпастранс»

06.09.2016

Генеральним директором комунального підприємства «Київпастранс» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  згідно розпорядження Київського міського голови № 846 від 30 серпня 2016 року призначено Дмитра Левченка.

Дмитро Левченко з 2014 по 2015 рік займав посаду заступника генерального директора КП «Київпастранс», з 2015 року  і по теперішній час виконує обов’язки комерційного директора підприємства.

За час роботи у КП «Київпастранс» показав себе ефективним менеджером  з великим потенціалом, здатним вирішити поставлені завдання та взяти на себе відповідальність у прийнятті оптимальних рішень у діяльності організації. З ініціативи Дмитра Левченка у 2015 році в КП «Київпастранс» започатковано впровадження пілотного проекту по автоматизації та контролю витрат пального та встановлено перші мобільні АЗС в автобусних парках № 2 та №5, а у 2015 році завдяки його роботі піднято рівень непрофільних доходів по підприємству на 31 %. 

«Сьогодні переді мною постало дуже важливе стратегічне завдання – керувати одним з найбільших комунальних підприємств у столиці. До цього відповідального моменту я йшов з початку своєї кар’єри у транспортній галузі ще з 2006 року.

Я свідомо розумію, що головна ціль, яка стоїть переді мною на даний момент – це, перш за все, турбота про колектив. Труднощі – це дрібниця, коли за плечима сформована та злагоджена команда. Всі здобуті високі результати КП «Київпастранс» досягнені завдяки 10-тисячному колективу підприємства.

Я маю перспективне бачення розвитку КП і працюватиму над шляхами покращення та удосконалення єдиної цілісної транспортної системи, яка включала б в собі: громадський та приватний транспорт, транспортні магістралі та інфраструктурні об’єкти; визначатиму стратегічні пріоритети та використовуватиму інноваційні транспортні рішення, які будуть орієнтовані на зручність та комфорт мешканців столиці.

Найближчим часом, взявши за основу європейську практику маю на меті утримувати та примножувати досягнуті результати, а саме: проведену транспортну роботу, отриманий рівень надання транспортних послуг, налагодження тісної комунікації з пасажирами та щоденне перевезення 1,7 млн. пасажирів, належну підтримку технічного стану рухомого складу, своєчасну виплату заробітної плати працівникам підприємства, співпрацю зі Світовим банком в побудові нової транспортної схеми столиці, підтримку та сприяння у роботі іноземних аудиторських компаній у комунальному підприємстві.

Сподіваюсь на ваші розуміння та підтримку. Разом ми повинні продовжувати забезпечувати мешканців столиці належними транспортними послугами. Бо ж якісно надане транспортне обслуговування – гарант того, що задоволений пасажир наступного разу знову користуватиметься послугами нашої компанії. Таким чином, стимулюємо зменшення кількості приватного транспорту на вулицях міста та зменшення заторів. Переконаний, що разом ми зробимо Київ більш комфортним, адже зручний громадський транспорт  – пріоритет №1 у розвитку транспортної галузі усіх провідних міст світу, а Київ неодмінно має бути в їх числі.

Я завжди відкритий до діалогу з боку користувачів наземного громадського транспорту. Буду вдячний за ініціативи та цікаві пропозиції, які можна залишити на моїй сторінці у соціальній мережі Facebook», - генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.