Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Відновлено роботу столичного Фунікулера

20.08.2016

20 серпня 2016 року відбулось відкриття фунікулера.

Нагадаємо, з 18 липня по 18 серпня 2016 року проводились щорічні регламентні та ремонтні роботи Київського фунікулера.

Офіційне відкриття столичного підйомника, яке мало завершитись 18 серпня 2016 року перенеслось у зв’язку з понівеченням вагона Фунікулера вандалами 16 серпня 2016 року.

Київський фунікулер експлуатується з 1905 року. За цей час він тричі піддавався докорінній реконструкції – в 1928-му, 1958-му та 1984 роках.

Під час щорічних регламентних,ремонтних та випробувальних робіт було відреставровано концепцію зовнішнього вигляду вагонів, присвячену 110-й річниці київського фунікулера; салони вагонів (внутрішню обшивку, відновлено функціональність сидінь для велосипедних перевезень) та оновлено двері.

Також оновлено відділення оператора та вузлів фунікулеру (замінено 8 коліс, гальм, тягового приводу, керування, зв’язку та сигналізації), замінено 50 шпал, відновлено тормозні циліндри, оновлено гідроізоляцію. Згідно з Правилами будови, утримання та огляду похилих рейко-канатних підйомників (фунікулерів) проведено інспекцію спеціалістами Держнаглядохоронпраці України  та надано дозвіл на експлуатацію фунікулера на наступний рік.

 На верхній та нижній станціях влаштовано інформаційні сенсорні кіоски. Відтепер кияни та гості столиці за його допомогою зможуть побудувати маршрут свого пересування містом. Користуватись кіоском можна не лише безкоштовно, а й дуже легко —  обираючи потрібний розділ спеціального меню. Для того, щоб побудувати маршрут пересування по місту – достатньо зазначити точку А(відправну) і точку В (кінцеву), після чого на екрані будується маршрут, який можна роздрукувати у вигляді схеми. Крім цього, за допомогою даного кіоску можна переглянути сайт комунального підприємства в режимі он-лайн (маршрути, розклади руху тощо).

    

   

Оновлено навігацію на Київському фунікулері, яка виконана з дотриманням корпоративного стилю КП «Київпастранс» - жовтого і блакитного кольорів.

     

«Чудовий стиль», - наголошує пані Олена, перший пасажир оновленого Фунікулеру, - навігація тепер відразу впадає в очі і нагадує мотиви державних кольорів. Патріотично!»

Режим роботи фунікулера у робочі, вихідні та святкові дні: з 7:00 до 22:00.

Зі змінами в роботі столичного фунікулера можна ознайомитися на сайті КП «Київпастранс» www.kpt.kiev.ua .