Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

СЛУЖБІ КОЛІЙ Комунального підприємства «Київпастранс» 125 років

12.08.2016

12 серпня 2016 року виповнюється 125 років від дня заснування Служби колій Комунального підприємства «Київпастранс». В день відкриття руху конки до роботи приступили перші робітники-колійники невеличкого експлуатаційного підрозділу з технічного обслуговування і ремонту рейкових колій. Це були колійні сторожі (обхідники-прибиральники) і вилочники (так називали тоді стрілочників). Так на київській міській залізниці був організований перший підрозділ колійників-експлуатаційників, а нині це - Служба колій.

Служба колій сьогодні – це потужний виробничий підрозділ “Київпастранс”, на який покладено функції утримання в належному технічному стані колійного господарства трамвая, до складу якого входить 230,4 км колій, з них 201,2 км – пасажирських, 140,3 км замощених; 484 стрілочні переводи, з них 57 електрифікованих і обладнаних електрообігрівом; 63 перехрещення, 165 автопереїздів через трамвайні колії, десятки одиниць спеціальної техніки як на рейковому, так і автомобільному ходу. Оскільки трамвайні колії пролягають практично в усіх адміністративних районах міста, для наближення виробничої бази Служби до конкретних ділянок колій утворено три дистанції колій: Борщагівська і Подільська – у правобережній частині міста і Дарницька – у лівобережній.

 

В колективі колійників завжди панували творчість і винахідництво. Ще в 50-ті роки минулого століття вперше в країні розпочалося широке впровадження у колійному господарстві струнобетонних шпал. У 60-ті роки тут було впроваджено автоматичне зварювання рейкових стиків. У 60-70-ті роки колійники створили прогресивні конструкції трамвайних колій для мостів, шляхопроводів та автопереїздів, а також конструкції залізобетонних плит для благоустрою трамвайних колій. Створено цілий ряд спеціальної техніки на рейковому ходу для обслуговування і ремонту колій.

 Спеціалісти служби брали і беруть активну участь у розробленні Правил технічної експлуатації трамвая, Будівельних норм і правил, інших нормативно-технічних документів союзного і республіканського значення стосовно трамвайних колій. 

Досягнення колійників наочно можна осягнути в Музейній кімнаті, яку фахівці оформили в адміністративному корпусі служби. Ініціатором її оформлення був ветеран колективу Юрій Еммануїлович Зільбербранд. Працювати в Службі колій він почав на початку 1955 р. дорожнім майстром. Швидко просувався виробничими сходинками, обіймаючи різні інженерні посади. Без відриву від виробництва  закінчив Всесоюзний інститут інженерів залізничного транспорту. У 1969 році Юрія Еммануїловича призначили начальником виробничо-технічного відділу. Цю посаду він обіймав аж до досягнення пенсійного віку (1996 р.).  Ідея про музейну кімнату у нього зародилася давно і він поступово накопичував для неї необхідні матеріали: статистичні дані про діяльність колективу, про новаторів і їх досягнення, натурні зразки окремих новацій тощо. І коли він звільнився від виробничої діяльності, взявся за втілення ідеї в життя – оформлення музейної кімнати. Звичайно, в цьому йому активно допомагали колеги.   Невдовзі Музейна кімната була готова, її відкрили у 2000 році.  

    За досягнення високих показників у праці багато колійників відзначено  урядовими нагородами та відзнаками міського голови. В службі зросло два заслужених працівники транспорту України – Путієнко В.Г., колишній начальник служби та Ніколаєно А.М., колишній начальник цеху капітального ремонту трамвайних колій.  7 колійників є авторами винаходів (Кутовий В.М., Подафа П.П., Зільбербранд Ю.Е., Балабей В.Л., Драмарадський Л.С., Говорущак М.Г., Хицький В.К.).  Багато зробили для підвищення технічного рівня колійного господарства також  Рисін Г.М., Чистов В.О., Семена М.В., Шевчук П.Ф., Ромась А.П., Литовченко Г.Г., Смоляр А.І., Животовський Б.М., Киньков Г.А., Кравченко М.М., Мироненко А.С., Крагель В.О., Вірченко С.М., Заєць А.В., Васьківський Л.А. та ін. В останні роки Служба колій активно залучається до виконання загальноміських заходів: вона побудувала колійне господарство на новій території трамвайного депо ім. Шевченка та в реконструйованому Подільському депо, демонтувала колії на ряді ділянок, де припинено рух, перевлаштувала колії на Дарницькому шляхопроводі для двостороннього руху трамваїв по одній колії, побудувала нове розворотне кільце біля ст. метро “Лісова” і демонтувала попереднє.