Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Тренінги для контролерів пасажирського транспорту КП «Київпастранс»

28.07.2016

 З метою підвищення якості роботи наземного громадського транспорту міста Києва, формування позитивного іміджу комунального підприємства та підвищення рівня довіри пасажирів, співробітники КП «Київпастранс» проходять комплексну навчальну програму. Слухачі основ ефективної комунікації – контролери пасажирського транспорту та майбутні тренери з числа працівників КП «Київпастранс».

Заняття  проводять викладачі Центру посередництва і модерації Національного університету «Києво-Могилянська академія». Мета тренінгупідготовка працівників до роботи у реформованому КП. Тренінг спрямовується на формування у працівників підприємства ввічливої, виваженої поведінки та ефективної комунікації у конфліктних ситуаціях, що сприятиме підвищенню рівня культури пасажирів щодо оплати проїзду. Програма навчання складається як з основ оволодіння професією, так і з навичок етичної поведінки працівників КП «Київпастранс» на робочому місці. У сучасних умовах співробітники, які працюють у рухомому складі, потребують підвищення професійної компетентності та правильної мотивації роботи, тому позитивний досвід тренінгів КП «Київпастранс» планується перенести на інші категорії працівників.

Контролерів – касирів на підприємстві велика кількість —1400 чоловік. Тому прийнято рішення створити та навчати команду тренерів з числа працівників КП. На базі Служби організації збору та обліку виручки створено команду тренерів, яка складається з 6 контролерів пасажирського транспорту та 4 контролерів – касирів з різних філій КП. Цілком логічно тренінг проводили їх колеги, які знають всі проблемні питання.

«Нерідко пасажири громадського транспорту скаржаться на поведінку водіїв та кондукторів. Ми знайшли вирішення цієї проблеми. Тренінги з  основ ефективної комунікації контролерів-касирів під час роботи на маршруті були ініційовані мною цьогоріч, будучи на посаді генерального директора КП «Київпастранс». Приємно, що вони стали досить успішними, а головне корисними для співробітників комунального підприємства. Це наче «потрапити у яблуко», спостерігаючи за вдалим, а головне таким потрібним проектом»,- зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель

«Влипні 2015 року тренінг, в рамках пілотного проекту проходила група з 12 контролерів пасажирського транспорту. Проект мав позитивний досвід і вже протягом року реалізовується в КП. Був повністю змінений підхід до роботи контролерів пасажирського транспорту . Формування культури спілкування в рухомому складі сприяє не лише створенню комфортних умов проїзду, а й впливає на  комунікативну компетентність у суспільстві в цілому. В результаті ми отримали ввічливих, професійних та належного зовнішнього вигляду (у форменому одязі) контролерів пасажирського транспорту», - повідомив начальник Служби організації збору та обліку виручки КП «Київпастранс» Олександр Вавринчук.

«Хочу зазначити, що в КП «Київпастранс» вже понад рік існує проект «Пасажирський контроль», головна мета якого встановлення та налагодження зворотнього зв’язку з пасажирами, що покращить якість перевезення та обслуговування пасажирів при користуванні громадським транспортом. Наголошую, що людський фактор має вирішальне значення в розвитку транспортної сфери міста Києва», - в. о. генерального директора КП «Київпастранс» Андрій Давидович.  

«Було дуже позитивно. Тепер я буду більш впевнений у своїй роботі та зможу використовувати в повсякденній роботі набуті навички. Тренінг показав мені нову модель взаємодії з пасажирами», - розповідає контролер – касир  КП «Київпастранс» Ігор Георгійович.