Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Вартість єдиного разового проїзного квитка у міській електричці – 6 грн.

28.07.2016

З 1 серпня 2016 року з метою популяризації проекту «Міська електричка» відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.06.2016 №472 «Про встановлення вартості єдиного разового квитка на перевезення пасажирів у міській електричці, яка працює у звичайному режимі руху,  та у трамваях на маршрутах №4,5 або автобусах №59,60,61, які працюють у звичайному режимі руху на маршрутах загального користування» зареєстрованого у Головному управлінні юстиції у м. Києві 20.06.2016 №75/1388, встановити вартість єдиного разового проїзного квитка на перевезення пасажирів у міській електричці, яка працює у звичайному режимі руху,  та у трамваях на маршрутах №4,5 або автобусах №59,60,61, які працюють у звичайному режимі руху на маршрутах загального користування, у розмірі 6 грн.

«На сьогодні, розглядається можливість більш глибокого інтегрування Міської електрички в транспортну мережу столиці. Одним з вірогідних та доступних варіантів до моменту впровадження Подільського мосту та Подільсько-Вигурівської гілки метрополітену, є  розвиток легкого рейкового транспорту, як альтернатива, яка надасть можливість швидко та комфортно діставатись з лівобережжя до правобережжя міста», - зазначив директор  Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель.

Штраф за безквитковий проїзд стягується в розмірі 60 грн., за несплачений провіз багажу в розмірі 8,50 грн.