Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Інспекція ремонтних робіт на Київському фунікулері

27.07.2016

27 липня 2016 року відбулась інспекція проведення щорічних регламентних та ремонтних робіт на Київському фунікулері заступника голови КМДА І.Сагайдака, директора Департаменту транспортної інфраструктури С.Майзеля, в.о.генерального директора КП «Київпастранс» А.Давидовича.

Київський фунікулер користується попитом серед мешканців та гостей столиці. Щодоби його послугами користується значна кількість пасажирів: робочі дні від 4 до 6 тис. пасажирів та гостей міста, у вихідні дні пасажиропотік становить  від 11 до 14 тис., з них до 54%  пільгових перевезень.

Нагадаємо, для належного технічного стану та забезпечення безпеки пасажирів з 18 липня розпочались щорічні регламентні та ремонтні роботи Київського фунікулера, які  орієнтовно триватимуть до 18 серпня 2016 року.

 

 Регламенті та ремонтні роботи окремих вузлів унікального транспорту відбуваються щорічно згідно з Правилами будови й утримання похилих рейко-канатних підйомників.  Кошти на регламентні ремонтні роботи фунікулеру виділено відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2016 рік. Загальна вартість робіт, обладнання та матеріалів складає – 600 тис. грн.

Наразі тривають роботи. Першочергово виконано малярні роботи двох вагонів, розпочато часткову заміну внутрішньої обшивки салонів стелі та підлоги вагонів, на завершальній стадії заміна шпал (загальна кількість яких становить 50 шт.) та ревізія приладів у машинному залі.

 

            «Фунікулер є не тільки історичною пам'яткою, але одним з найперших видів транспорту міста, який сьогодні активно виконує  перевезення. Всього у світі існує близько 400 фунікулерів. Київський фунікулер один з найстаріших на пострадянських теренах», - повідомив заступник голови КМДА І.Сагайдак.

«Хочу зауважити, що остання реконструкція відбувалась понад 30 років тому. З метою збереження та розвитку унікального виду транспорту, слід розглянути можливість виділення  коштів з міського бюджету або залучення інвесторів задля повної капітальної реконструкції фунікулеру. Необхідно провести ремонт будівель верхньої та нижньої станції, капітального ремонту полотна, повна заміна шпал та рейок, а також оновлення вагонів фунікулера на більш  сучасні», - зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури С.Майзель.

«Ремонтні роботи виконуються за графіком. Завдяки проведеним регламентним роботам Київський фунікулер відкриється вчасно та надаватиме якісні послуги з перевезення киян та гостей столиці», - додав в.о.генерельного директора КП «Київпастранс» А.Давидович.