Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Закупівля нових автобусів і тролейбусів

19.07.2016

КП «Київпастранс» обслуговує 71 автобусний маршрут, 45 тролейбусних та 21 трамвайний маршрути, фунікулер, рухомий склад яких працює у звичайному режимі руху та 2 маршрути кільцевої  «Міської електрички». Для належного надання транспортних послуг та якісного обслуговування пасажирів, підприємство потребує оновлення  рухомого складу.

У 2014-2016 роках  місто, в особі КП «Київпастранс» плідно співпрацює із Світовим банком, який надає своє пропозиції щодо оновлення транспортної моделі міста Києва. Першою рекомендацією, стало відкриття магістрального автобусного маршруту №114 (R1), яким було забезпечено зручний безпересадочний зв’язку між житловим масивом Троєщина та центральною частиною міста.

Наразі для втілення цих рекомендацій та  заміни транспортних засобів малої місткості усіх форм власності сучасним комунальним транспортом великої та особливо великої місткості, оптимізації маршрутної мережі міста Києва, комунальному підприємству "Київпастранс" необхідно придбати 235 автобусів  та 225 тролейбусів великого та особливо великого класів. Зношеність автобусного парку підприємства складає 59%, а тролейбусного - 26%, що негативно впливає на якість транспортних послуг.

Потреба в оновленні рухомого складу невпинно зростає, тому КП «Київпастранс» 18 липня 2016 року подало пропозиції  до prozorro.gov.ua - публічні закупівлі про проведення відкритих торгів  на закупівлю автобусів великої місткості з 100% рівнем підлоги – 70 од. , та надвеликої місткості з 100% рівнем підлоги – 30 од. очікувана вартість яких понад 481 млн. грн. Та тролейбусів великої місткості з 100% рівнем підлоги - 40 од. та надвеликої місткості з 100% рівнем підлоги – 60од., очікувана вартість понад 760 млн. грн.

 «Стратегічним завданням міської влади, є створення нової транспортної політики, вагомою частиною якої є впровадження нової транспортної моделі міста Києва. Основою якою є організація нових магістральних маршрутів, які  з’єднають лівобережжя та правобережжя міста та житлові районів  між собою, але обов’язковою умовою є заміна маршрутних таксі на рухомий склад великої та надвеликої місткості з 100% рівнем підлоги. Пасажири мають швидко та комфортно діставатися  з «точки А в точку В» - наразі, це є першочергове завдання міської влади»,- зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель.

Комунальне підприємство КП «Київпастранс» є єдиним перевізником міста Києва, який надає соціально значущі послуги та забезпечує перевезення пасажирів наземним громадським транспортом, міською електричкою та фунікулером. Так  щоденно послуги з перевезення отримують  близько 1 700 000 пасажирів.