Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Фунікулер: принцип роботи

18.07.2016

Київський Фунікулер -  рейковий транспортний засіб з канатною тягою, який з'єднує Михайлівську площу з Подолом та проходить через круту Володимирську гірку з мальовничим видом на річку Дніпро. 

 Технічна характеристика:Фунікулер (у перекладі з французької означає «канатний») - похила залізниця з канатною тягою. До його складу входять: верхня і нижня станції, рейкова колія з роз'їздом посередині (частково прокладена по естакаді), тягова машина (розташована під верхньою станцією), два вагони, з'єднані з тяговою машиною металевим канатом. 

1958 році в машинному залі, що розташований на верхній станції, встановили нове обладнання.  Найбільш помітна деталь цього приміщення - шків, через який перекинутий канат, який утримує вагончики. З обох сторін шків охоплюють величезні гальмівні колодки. 

З протилежного боку кімнати на шків приходять обидві частини каната.

Гальмівні колодки вводяться в дію за допомогою пневматики (ось тут і знадобилися компресори). У звичайному положенні колодки за допомогою вантажів, які притискаються до шківа і вагони фунікулера знаходяться в загальмованому стані. При переміщенні вагончиків в циліндри надходить стиснене повітря і колодки розпрямляються, відпускаючи шків.

За довгі  роки свого існування фунікулер став не тільки символом Києва, але також  історичним об’єктом, що користується великою популярністю серед  туристів  і гостей нашого міста.