Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Регламентні роботи Київського фунікулера

08.07.2016

Для належного технічного стану та забезпечення безпеки пасажирів з 18 липня орієнтовно по 18 серпня 2016 року триватимуть щорічні регламентні роботи Київського фунікулера.

 Регламенті та ремонтні роботи окремих вузлів унікального транспорту відбуваються щорічно згідно з Правилами будови й утримання похилих рейко-канатних підйомників. Завершаться щорічні регламентні роботи з виконання капітального ремонту окремих вузлів  випробувальними роботами,  які приймають спеціалісти Державного підприємства "Київський експертно-технічний центр Держгірпромнагляду України". Позитивна оцінка експертів надасть дозвіл на експлуатацію фунікулера на наступний рік.

В процесі оновлення столичного підйомника фахівці перевірять справність коліс, гальм, приладівтягового приводу, керування, зв'язок та сигналізацію.

Нагадаємо, Київський фунікулер розпочав перевезення пасажирів 111 років тому (1905).  За час експлуатації підйомник повністю реконструювали тричі (1928, 1958, 1984 роки), під час яких було  замінено вагони, тягове обладнання, а також подовжено відстань між верхньою та нижньою станціями.

Столичний фунікулер,  називають символом Києва, адже рідкісний та унікальний транспорт входить до числа пам’ятників архітектури столиці України. Повсякденно фунікулером користуються жителі столиці, здійснити подорож поблизу Дніпра приїздить велика кількість туристів.

Щорічно підйомник, який з’єднує верхню терасу Володимирської гірки та Поштову площу, перевозить від 7 до 15 млн. пасажирів.