Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Регламентні роботи Київського фунікулера

08.07.2016

Для належного технічного стану та забезпечення безпеки пасажирів з 18 липня орієнтовно по 18 серпня 2016 року триватимуть щорічні регламентні роботи Київського фунікулера.

 Регламенті та ремонтні роботи окремих вузлів унікального транспорту відбуваються щорічно згідно з Правилами будови й утримання похилих рейко-канатних підйомників. Завершаться щорічні регламентні роботи з виконання капітального ремонту окремих вузлів  випробувальними роботами,  які приймають спеціалісти Державного підприємства "Київський експертно-технічний центр Держгірпромнагляду України". Позитивна оцінка експертів надасть дозвіл на експлуатацію фунікулера на наступний рік.

В процесі оновлення столичного підйомника фахівці перевірять справність коліс, гальм, приладівтягового приводу, керування, зв'язок та сигналізацію.

Нагадаємо, Київський фунікулер розпочав перевезення пасажирів 111 років тому (1905).  За час експлуатації підйомник повністю реконструювали тричі (1928, 1958, 1984 роки), під час яких було  замінено вагони, тягове обладнання, а також подовжено відстань між верхньою та нижньою станціями.

Столичний фунікулер,  називають символом Києва, адже рідкісний та унікальний транспорт входить до числа пам’ятників архітектури столиці України. Повсякденно фунікулером користуються жителі столиці, здійснити подорож поблизу Дніпра приїздить велика кількість туристів.

Щорічно підйомник, який з’єднує верхню терасу Володимирської гірки та Поштову площу, перевозить від 7 до 15 млн. пасажирів.