Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Відкриття меморіальної дошки Володимиру Векличу до ювілею створення тролейбусного поїзду

14.06.2016

14 червня 2016 року до 50-річчя створення першого у світі тролейбусного поїзда у Києві відбулось відкриття меморіальної дошки  розробнику конструкції Володимиру Векличу.

Пам’ятний меморіал встановлено на адміністративному корпусі тролейбусного депо №2 за підтримки директора Департаменту транспортної інфраструктури Сергія Майзеля, колишнього генерального директора КП «Київпастранс». У церемонії відкриття взяли участь працівники КП «Київпастранс», представники мас-медіа та небайдужі мешканці Києва. В рамках заходу працівників комунального підприємств нагородили грамотами за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм,  та особистий внесок у розвиток електротранспорту столиці.

Щоб поліпшити транспортне обслуговування пасажирів, молодий інженер Володимир Веклич, який у 1964 р. очолив 2-ге тролейбусне депо, розробив конструкції зчеплення двох тролейбусів. Результати роботи тролейбусного поїзду були позитивними. Тому в місті почалось масове формування таких поїздів на заводі електротранспорту із чеських тролейбусів 9Тр. Найбільшої кількості тролейбусних поїздів (296) у Києві було досягнуто в 1983 р., коли в поїздах експлуатувалось понад 55 %  наявного парку машин. Завдяки їх застосуванню провізна спроможність тролейбусного транспорту збільшилась в 1,6 раза, на 800 чоловік зменшилась потреба у водіях тролейбусів.

Тролейбусні поїзди експлуатувались в місті до 1994 р., коли промисловість почала виготовляти зчленовані тролейбуси більшої місткості. Використання тролейбусних поїздів за системою Веклича швидко поширився по Україні (Донецьк, Миколаїв, Севастополь, Харків, Херсон, й за її межами (Петербург, Мінськ, Таллінн, Рига,  Новосибірськ та багато інших).

  «Приємно, що досвід використання тролейбусних поїздів за системою Веклича поширився не лише по території нашої держави, а й за її межами. Це лише підтверджує те, що завдяки таким українським винахідникам, як Володимир Веклич з’явились винаходи, що зараз відомі по всьому світу.

Наразі будемо продовжувати працювати, вдосконалювати існуючі здобутки та використовувати досвід інших країн для виведення маршрутної мережі міста Києва на інший рівень»,- зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації Сергій Майзель.