Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Фінансовий звіт 2017р.Фінансовий звіт 2018р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифів 2015Обґрунтування тарифів 2018Види квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуМіжнародні маршрутиТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківЗупинки та їх приналежністьТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПродаж деталей, вузлів та агрегатівПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Міжнародні відправленняСхема руху міжнародних автобусних маршрутівАвтостанція ВидубичіПублічні закупівліКонтакти

Автобусний маршрут №114(R1) набуває популярності

13.06.2016

Завдяки додатково відремонтованому рухомому складу автобусного маршруту №114 (R1) «вул.Милославська – залізничний вокзал «Центральний» на станції технічного обслуговування автобусів КП «Київпастранс» збільшилась кількість перевезених пасажирів на 30 %.
З 6 червня 2016 року для забезпечення зручної транспортної розв’язки жителів масиву Троєщина на автобусному маршруті № 114 збільшено кількість рухомого складу на 5 одиниць, що в свою чергу дало зменшити інтервал руху до 8 хвилин.
Нагадаємо, з 28 жовтня 2015 року за рекомендацією Світового банку організувалась робота автобусного маршруту № 114 (R1) , метою якого є забезпечення зручного безпересадочного зв’язку між житловим масивом Троєщина та центральною частиною міста.
«Співпраця зі Світовим банком дає гарні результати. Вже за тиждень, додаткова кількість відремонтованих автобусів на діючому 114 (R1) маршруті збільшила потік пасажирів та надходження виручки на 30 %. Переконаний, ми рухаємось у правильному напрямку щодо створення нової транспортної моделі міста Києва. Восени, плануємо з"єднати ліво- та правобережжя столиці через міст Патона, запустивши новий автобусний маршрут "ст.м. Чернігівська - ст.м.Політехнічний інститут"», - зазначив директор департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель.