Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Інтервал руху автобусного маршруту №114 скоротиться до 8 хвилин

01.06.2016

Директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель разом з заступником голови КМДА Іллею Сагайдаком на черговій робочій зустрічі інспектували результати ремонту рухомого складу КП «Київпастранс» на базі СТОА.
Нагадаємо, що З липня 2015 року комунальним підприємством організовано власну спеціалізовану станцію технічного обслуговування, завдяки чому стало можливим розпочати процес відновлення рухомого складу, а саме автобусного парку комунального підприємства.
КП “Київпастранс” відновлено спеціалізовану Станцію технічного обслуговування автобусів, яка розташована за адресою вул. Сім'ї Сосніних, 3/5. На виробничих площинах здійснюється відновлення рухомого складу, а саме ТО-2 під час якого проводиться діагностика технічного стану автобусів, поточні ремонти двигунів та поглиблені ремонти кузовів автобусів підприємства.
Відповідно до графіка, щомісяця передбачені ремонти ТО-2 – діагностування технічного стану автобусів в обсязі 50 одиниць. Вже капітально відновлено 7 одиниць рухомого складу, проведено 300 ТО-2 (технічних оглядів).
Рухомий склад автобусного маршруту № 114, який було впроваджено підприємством за рекомендацією Світового банку, наразі cполучує Центральну частину міста із житловим масивом Троєщина. Проведено інвентаризацію усього рухомого складу підприємства, створену технологічну карту в яку внесено перелік проведення необхідного ремонту та включено до Програми відновлення. Наступний етап - проведення відповідних ремонтів, а саме : ремонту двигунів, діагностики технічного стану рухомого складу, задніх мостів, поглибленого ремонту кузова та іншого обладнання.
«Впевнений, завдяки відремонтованим транспортним одиницям буде збільшена кількість рухомого складу на маршруті № 114 (R1) на 5 одиниць з відповідним зменшеним інтервалом руху до 8 хв., що в свою чергу, сприяє забезпеченню зручної транспортної розв’язки жителів масиву Троєщина, а також поліпшить випуск рухомого складу на маршрутах міста, що потребують підсилення»,- зазначив Сергій Майзель.