Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Газеті "Київпастранс" 85 років

04.05.2016

Далеко не кожне, навіть велике, підприємство нині може похвалитися тим, що має багатотиражну газету. А колектив комунального підприємства “Київпастранс” цим пишається. Наша багатотиражка – найстаріша серед споріднених газет України й одна з найстаріших – серед заводських. Започаткована вона трамвайниками.

Перший номер п’ятиденної газети трьох трамвайних парків – Лук’янівського, ім.Красіна та ім.Шевченка під назвою “Київський трамвайник” вийшов 1-го травня 1931 року. З появою в місті тролейбуса, газета була перейменована на “Київський електротранспорт”, а з об’єднанням електротранспорту з автотранспортом – дістала назву “Київпастранс”. У цьому році їй виповнюється  85!

Упродовж свого існування газета всіляко сприяла підвищенню технічного рівня електротранспорту в цілому і конкретних технологічних процесів зокрема. Скажімо, неабияк сприяли підвищенню якості ремонту рухомого складу критичні матеріали під рубриками “Звольте в мийку!” або “З перчанським привітом!”. Зрозуміло, що після такого привітання винуватцю не хотілося ще раз потрапляти на сторінки газети з аналогічних причин і становище швидко зрушувалось на краще. Свого часу, коли проводилися республіканські огляди-конкурси на краще висвітлення науково-технічного прогресу в галузі, наша газета постійно виборювала призові місця. А до свого піввікового ювілею газета і її редактор Яків Шапочка були нагороджені Грамотою Президії Верховної Ради УРСР.

 Доречним буде назвати усіх головних творців газети. Першим її редактором був Дмитро Саф’яновський, невдовзі його змінив Борис Дубровський. А у післявоєнний період славу нашої багатотиражки кували Георгій Тужилін, Йосип Скаковський, Яків Шапочка, Михайло Литвин, а з 2004-го – Андрій Нечитайло, заслужений журналіст України. З 2015 р. редколегію газети очолює Василь Моцюк. Протягом багатьох років для читачів газети «Київпастранс» свої статті пише член редакційної колегії Казимир Брамський.

 Тривалий час світлинами газету забезпечували Олій Осипов, Петро Харченко та інші, а з 1989 року – досвідчений фотокореспондент Володимир Дятлов, а з 2015-го – молодий фахівець Ростислав Щипков.

Попри все, газета була і залишається ґрунтовним літописом колективу, активним пропагандистом його досягнень і перспектив розвитку.