Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

У Києві представили проекти модернізації транспортної системи України

29.04.2016

 28 квітня 2016 року відбулась Міжнародна конференція «Розвиток транспорту. Виклики. Інновації. Можливості».  

Експертним майданчиком форуму для презентацій, доповідей та дискусій став НСК «Олімпійський».

Захід організований КП «Київпастранс», КП «Київськийметрополітен», Інститутом «Київдіпротранс», НДПІ містобудування та ГО «Платформа розвитку міст» у партнерстві із Міністерством інфраструктури України, компанією “A+S” владою міста Києва та області. 

У конференції взяли участь фахівці із Німеччини, Південної Кореї та вітчизняні науковці, що представили напрацювання від стратегічних підходів до конкретних кейсів, які готові до реалізації на прикладах міст Львова, Одеси, Києва. Протягом останніх двох років суттєво змінилася і система пасажиропотоків, що, з одного боку було викликано анексією Криму та захопленням Донбасу, а з іншого – політикою децентралізації, яка має за мету посилити вплив регіонів на життя місцевих громад.  Українські підприємства протягом останніх років значно посилили співпрацю з європейськими та азійськими країнами, і сьогодні йде мова про створення нового «шовкового шляху» між Європою та Азією, де Україна буде відігравати центральну роль. 

«Стратегія розвитку транспортної галузі столиці не переглядалась з 1986 року, хоча, звісно, за 30 років багато чого змінилося. Міська влада за допомогою європейських партнерів впроваджує кращі сучасні методи розвитку транспорту. Конференція – це підсумок першого етапу роботи»,-  зазначив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

За словами директора Департаменту транспортної інфраструктури міста Сергія Майзеля -  пріорітетним в галузі для Києва є громадський транспорт: «Щодня на вулиці міста виходить близько 3 тисяч одиниць рухомого складу. Експерти Світового банку та інші міжнародні організації допомагають місту впроваджувати транспортну модель за зразком найкращих міст Європи. Ми готові співпрацювати з громадськими організаціями, світовими експертами, гарантуємо повну прозорість та відкритість при впровадженні найкращих ідей. Упевнений, що транспортна модель Києва стане прикладом для розвитку інших міст країни».

Так столична влада залучатиме досвід розглядаючи вже існуючі напрацювання та розробляючи нові механізми функціонування транспортної системи. Одним із питань порядку денного стала пропозиція щодо побудови  кільцевої дороги навколо столиці, мовляв : «Київ уже давно потребує розширення своїх меж».

“Столиця і область нерозривно пов'язані один з одним, і мають однакові проблеми. В області налічується приблизно 520 маршрутів загального користування, організатором яких виступає КОДА і на яких працює 96 приватних підприємств-перевізників. Велика частина цих маршрутів мають кінцевий пункт - столицю”, - заявив заступник голови КОДА Андрій Янченко.

У планах Світового банку також - побудувати виїзд на Одеську трасу. Це дасть можливість вільного пересування транзитних авто без в'їзду в столицю. У свою чергу,  розвантажить дороги в Києві та навколо міста. Паралельно до  програми конференції на майданчику заходу кожен бажаючий зміг ознайомитись з принципом роботи транспортної моделі міста Києва. А за умови попередньої реєстрації відвідати Workshop від гостя столиці -  Директора відділу даних та статистики міського уряду Сеула на тему: “Використання великих даних для інновацій в транспортному обслуговуванні. Кращі практики Сеулу”. 

Найбільшого обговорення зазнали ідея пішохідного Хрещатика та  організація пішохідного простору в межах складного транспортного вузла на Поштовій площі, а також рекнострукція транспортної розв’язки на перетині просп.Перемоги та вулиць Гетьмана і Довженка. Бо ж економіка України неспроможна реалізувати раніше напрацьовані плани екстенсивного розвитку транспортної інфраструктури міст та регіонів, що складаються з широкого переліку об’єктів, не забезпечених необхідим фінансуванням.

Роман Зубачик – представник ЛКП «Львівавтодор» представив злагоджену  інтегровано транспортну модель міста Львова, яку в подальшому можна використовувати у розробці транспортної системи міста Києва.

 На завершення, учасники Міжнародної транспортної конференції «Розвиток транспорту. Виклики. Інновації. Можливості» підписали меморандум про співпрацю. У документі про співпрацю  Київської міської, Київської обласної державної адміністрації зі Світовим Банком прописані напрацювання основних положень для модернізації транспортної системи столиці.

Організатори ставили за мету визначити головні виклики та запропонувати нове бачення розвитку транспортної системи на національному та місцевому рівнях. Особливу увагу приділили новим підходам до використання інноваційних транспортних рішень. Загалом, всі ці ідеї та провозиції  вимагають залучення провідних світових фахівців, міжнародні інституції та донорів, а також регіональну владу та місцеві громади для того, щоб створити  якісну Національну транспортну модель та інтегровану з нею регіональну і місцеу транспортну модель.