Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Працівники КП «Київпастранс» і аварія в Чорнобилі

26.04.2016

 

Спогади, засвідченні архівами..

Теплий суботній ранок 26 квітня 1986 року.

З першими хвилинами сьомої ранку начальник Київського управління пасажирського автотранспорту А.Н.Зімін оголошує екстрений збір усього керівного складу автопідприємств (АТП). Їм дають завдання чекати розпоряджень. Лише ввечері, близько 21-ї години, транспорт АТП направляється до посту ДАІ на початку Димерського шосе ( район площі Тараса Шевченка).

На допомогу, колонами їхали автобуси,  задіяні і не задіяні на міських маршрутах, автомобілі технічної допомоги, авторемонтна майстерня та автопаливозаправник. Спецтехніка повністю споряджена та укомплектована. 1100 одиниць, із яких близько 900 автобусів з восьми АТП  - Київпасавтотрансу та декілька десятків автобусів Київського обласного управління пасажирського автотранспорту.  Довжина колони сягала майже 11 км.

Працівники нинішнього КП «Київспастранс», а тодішнього «Київського міського територіально-виробничого об'єднання автомобільного транспорту» були одні з перших, хто приймав участь в евакуації жителів радіаційно забрудненого міста, отримавши високі дози радіації.  По кілька рейсів виконували водії автобусів, щоб вивезти близько 20 тисяч переселенців із Прип’яті.  

 З нагоди 30-х роковин для працівників «Київпастранс», що ліквідовували аварію на Чорнобильській  АЕС від комунального підприємства - грошові відзнаки та слова вдячності за проявлені героїзм і мужність!