Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

У столиці обговорили Програму уряду щодо монетизації пільг на проїзд

25.04.2016

Представники соціальної та транспортної сфер столиці взяли участь у дискусійному майданчику тижневика «Деловая столиця» та Інституту суспільно-економічних досліджень на тему монетизації пільг на проїзд. За словами директора Департаменту соціальної політики КМДА Юрія Крикунова, сьогодні у столиці нараховується 800 тисяч пільговиків. З них 660 тисяч отримали та користуються транспортним додатком на «Картці киянина». «Це механізм дозволяє вести чіткий облік та контроль пільгового забезпечення проїздом відповідних категорій», - пояснив він. У той же час основною проблемою залишається компенсація транспортним підприємствам, як з міського так і з державного бюджету. В останньому цього року коштів на розрахунки за пільгові перевезення не передбачили. «Для нас, як представників комунальної транспортної сфери, найважливіше, щоб підприємство отримало оплату за надану послугу. Механізм може бути різний, однак це більше прерогатива напрямку соціальної політики», - сказав радник міського голови з питань транспорту Сергій Майзель. Його позицію підтримує також начальник столичного метрополітену Віктор Брагінський. За статистикою минулого року кожен четвертий пасажир підземки користувався пільговим проїздом. Всього на законодавчому рівні безкоштовно міським транспортом може скористатися 27 категорій населення. У Департаменті соціальної політики переконані, що на рівні держави прийнято правильний вектор до монетизації пільг. Такі кроки дозволять надавати соціальні гарантії адресно та за чіткою необхідністю.