Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

«Автономна мобільна розумна зупинка»

05.04.2016

5 квітня  відбулася презентація  меру міста Києва Віталію Кличку та його заступнику Іллі Сагайдаку, першої «Автономної мобільної розумної зупинки» громадського транспорту з енергопостачанням від сонячних батарей. Мобільні зупинки це відмінне рішення для оперативного вирішення питань з розміщення зупинкових комплексів  на маршрутній мережі міста без прив'язки до існуючих електро - та інформаційних мереж. Термін «розумна зупинка» використовується вже досить давно.  Але в даній конструкції практично реалізовані і впроваджені такі речі як мобільність, енергонезалежність, миттєва готовність до експлуатації. Готову мобільну розумну зупинку можна встановити в будь-якому місці на маршруті громадського транспорту, в найкоротші терміни, і вона одразу працює без будь-яких підключень до міської електромережі.

В конструкції «Автономної мобільної розумної зупинки» реалізовані самі останні досягнення: інформаційні бездротові технології, енергозберігаючі технології, знижені витрати на освітлення, автоматизовані процеси генерації та споживання електроенергії, розраховано оптимальне споживання ресурсів та багато іншого.

«Це тестова зупинка, з запровадженням якої планується  вдосконалювати та покращувати інфраструктурних об’єктів  громадського транспорту міста, ми плануємо реагувати та прислухатися до усіх зауважень та пропозицій, вирішення яких будемо виявляти потребу на комфортне обслуговування наших пасажирів», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.  

До складу автономної мобільної розумної зупинки входять:

-      Панелі сонячних батарей на даху зупинки для генерації електроенергії;

-      Блок акумуляторів для накопичення електроенергії від сонячних батарей;

-      Спеціалізований контролер, який керує процесами зарядки, енергозбереження та витрат енергії;

-      Інформаційне електронне табло на винесеній опорі, яке керується із автоматизованої системи диспетчерського управління підприємства (АСОП) і відображає дані про рух транспорту та час його прибуття на зупинку;

-      Електронне інформаційне табло (одна із стін зупинкового комплексу) – двосторонній екран на базі кольорових світло діодів та LCD- монітору з великим екраном для відображення аудіо-відео контенту, комерційної реклами, інше;

-      Додаткове електронне інформаційне табло, яке показує назву зупинки, поточний час, дату, температуру та іншу інформацію; -      Бездротовий доступ Wi-Fi до мережі Інтернет;

-      Вбудовані дротові USB та бездротова зарядки до телефонів;

-      Інтелектуальне освітлення – в нічний час яскравість освітлення залежить від наявності пасажирів на зупинці; -      Металевий каркас із захистом зі скла від вітру та опадів.

Також було продемонстровано рухому одиницю автобус автобус  МАЗ – 107467, який всередині обладнано електронними валідаторами, що дають змогу валідувати як паперові квитки, так і картку киян й електронні проїзні квитки. В режимі онлайн  інформація щодо валідації проїзду передається на сервер автоматизованої системи «АСОП», що дало змогу в режимі онлайн слідкувати за процесом оплати за проїзд. В рамках комплексного проекту було  презентовано прототип робочого місця системи диспетчерського управління комунального транспорту м. Києва.

Зазначений автобус МАЗ-107467 обладнано кріпленням для транспортування велосипедів, ззовні рухомого складу.