Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Розпочалась Kyiv Urban Transport Conference 2016

30.03.2016

Сьогодні, 30 березня 2016 року у столиці розпочалась Kyiv Urban Transport Conference 2016. У конференції взяли участь перший заступник Київського міського голови Геннадій Пліс, перший заступник Київської ОДА Лев Парцхаладзе, заступник голови КМДА з питань транспорту Ілля Сагайдак, генеральний директор КП "Київпастранс" Сергій Майзель, провідні експерти світового банку.
Учасниками конференції було поставлено першочергові цілі – комплексні підходи до створення єдиної транспортної системи, яка включала б в собі: громадський та приватний транспорт, транспортні магістралі та інфраструктурні об’єкти.
Метою Kyiv Urban Transport Conference 2016 є обговорення підходів до «гуманізації» транспортної системи столиці, адже саме від цього залежить чи стане столиця містом, зручним для людей. В основу кейсів, які запропоновані до уваги учасників і гостей конференції, були покладені прогнозні моделі, розроблені експертами Світового банку у співпраці зі спеціалістами КМДА та фаховими громадськими об’єднаннями.
Починаючи з 2015 року КП « Київпастранс» спільно зі Світовим банком працює над новими стандартами якості обслуговування, адже щодня водій, кондуктор надають транспортну послугу пасажиру.
«Першим і успішним прикладом нашої тісної співпраці стало впровадження автобусного маршруту №114, який з’єднав Троєщину з Хрещатиком та залізничним вокзалом. Вже через тиждень роботи він став дуже популярним серед пасажирів, адже за 30-40 хвилин з Троєщини можна дістатися до центру міста.
Якісно надана транспортна послуга, гарант того, що задоволений пасажир наступного разу прийде до нас, таким чином ми стимулюємо зменшення кількості приватного транспорту на вулицях міста, стане менше заторів, місто стане більш комфортним, адже зручний громадський транспорт – це стандарт усіх провідних міст світу, і Київ має бути в цьому числі!» - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.