Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

Обслуговування пасажирів на автостанції «ВИДУБИЧІ» КП «КИЇВПАСТРАНС»

1. Населенню та пасажирам на автостанції безкоштовно надається інформація про її роботу, маршрути, які нею обслуговуються, та вартість квитка.
2. У день відправлення автобусів продаж у касах починається з моменту відкриття кас і припиняється за 3 хвилини до відправлення автобуса.
3. На міжміських, міжнародних маршрутах кількість пасажирів не повинна перевищувати кількості місць для сидіння.
4. Всі каси автостанції проводять попередній та поточний продаж квитків та квитанцій на перевезення багажу за 30 діб до відправлення.
5. Право на позачергове обслуговування на автостанції мають інваліди, громадяни похилого віку, вагітні жінки, пасажири з дітьми дошкільного віку.
6. На міжміських маршрутах не дозволяється перевозити дітей віком до 10 років без супроводження дорослих.
7. Особи, що мають право на пільговий проїзд, здійснюють оплату обов'язкових та додаткових послуг автостанцій та перевезення багажу на загальних підставах.
8. У разі втрати документа на проїзд пасажир до посадки не допускається, вартість документа на проїзд не повертається, дублікат не видається, претензії не приймаються. У разі відсутності у пасажира документа на проїзд, а за наявності у нього пільг - документа, що підтверджує право на пільговий проїзд, пасажир вважається таким, що не має права на проїзд.
9. У разі запізнення пасажира на рейс оплачене місце за пасажиром не зберігається.
10. КВИТОК – єдиний документ, що надає право на проїзд в автобусі. Запобігайте пошкодженню квитка. не допускайте його зберігання поруч з агресивними речовинами, розчинниками, мастилами, а також масними та гарячими предметами.
11. ЗАБОРОНЕНО куріння тютюнових виробів в невизначених для цього місцях.

ТАРИФИ НА ПОСЛУГИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ АВТОСТАНЦІЄЮ „ВИДУБИЧІ”

№ з/п

ВИДИ ПОСЛУГ

Вартість послуг

враховуючи ПДВ

% від вартості квитка по тарифу враховуючи ПДВ, грн.

1.За надання обов'язкових послуг пасажирам на ав­тостанції на проїзд в автобусах міжміського (міжобласного) та міжнародного сполучення в країни СНД, ( автостанційний збір).15 
2.За попередній продаж квитків на проїзд в автобусах (розпочинається не пізніше ніж за 30 діб, припиняється за одну добу до відправлення) 4,00
3.За бронювання квитків (не більше 5) на проїзд в автобусах міжміських маршрутів в день відправлення автобуса (з викупом квитків в день бронювання не пізніше, як за годину до відправлення автобуса в рейс)6 
4.За бронювання місця в автобусах міжміського сполучення на виїзд пасажирів з іншого міста 5,00
5.За зберігання вантажу та ручної поклажі в камері схову протягом календарної доби 10,00
6.За оголошення цінності багажу та ручної поклажі, що здається в камеру схову10% від об'явленої цінності 
7.За зберігання забутих і знайдених речей у разі їх розпізнання, а також за зберігання речей, вилучених з камери схову після 30 діб зберігання, за кожну календарну добу 10,00

Примітка: При здачі на зберігання кількох зв'язаних речей плата стягується за кожну річ окремо, незалежно від її розміру. Неповні 5,00 грн. оголошеної цінності приймаються за повні. За зберігання багажу або ручної поклажі в камері схову плата стягується за кожну повну та неповну добу, враховуючі день прийому та видачі.

 

Номери телефонів державних органів, що здійснюють захист прав споживачів

НАЗВА УСТАНОВИ (ОРГАНІЗАЦІЇ)АДРЕСАТЕЛЕФОНИ
Управління по захисту прав споживачівм. Київ вул. Петра Сагайдачного, 29а417-23-09
Номер урядової "гарячої лінії" 0-800-507-309

Телефон гарячої лінії КП «Київпастранс»: 582-30-11