Історія підприємстваАвтобусний транспортМіський тролейбусМіський трамвайФунікулерКерівництвоАвтобусиТрамваїТролейбусиНовиниВакансіїСтруктура підприємстваЗапобігання проявам корупціїФінансові звітиФінансовий звіт 2013р.Фінансовий звіт 2014р.Фінансовий звіт 2015р.Результати роботи КП "Київпастранс" 2015Фінансовий звіт 2016р.Про КиївпастрансВартість проїздуОбґрунтування тарифівПідвищення тарифівВиди квитків та їх виглядПільгиМаршрути та розклад рухуТранспорт онлайнПравилаКонтролериПасажирський контрольКіоски продажу квитківТимчасові зміни рухуПасажирамЗамовлення перевезеньЕкскурсіїЛабораторіяНавчально-курсовий комбінатПослугиОбслуговування пасажирівСхема маршрутів внутрішньо-обласного сполученняСхема маршрутів міжобласного сполученняМіжобласні рейсиВнутрішньообласні рейсиПриміські рейсиМіжміське сполученняПриміське сполученняВитяг з правил надання послуг пасажирського автомобільного транспортуПереоформлення квитків, повернення плати за проїздРозташування місць в автобусахОбов'язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті Автостанція ВидубичіПлан державних закупівельІнформація про закупівліЕлектронні закупівліСтатистика електронних закупівельСтатистика електронних закупівель, 2015Державні закупівліКонтакти

ПОЯСНЕННЯ

до економічного обґрунтування розрахунку тарифу на послуги з перевезення пасажирів у звичайному режимі руху  
електротранспортом, автотранспортом, міською електричкою
по КП «Київпастранс»

Комунальне підприємство «Київпастранс» створене з метою забезпечення надання послуг з перевезення пасажирів наземним автомобільним та електротранспортом (тролейбус, трамвай, фунікулер), перевезення пасажирів та багажу залізничним транспортом внутрішнього сполучення (міські залізничні перевезення).

Розрахунок тарифу на послуги з перевезення пасажирів у звичайному режимі руху електротранспортом та автотранспортом на 2015 рік комунальним підприємством «Київпастранс» здійснювався відповідно до Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 25.11.2013р. № 940 (далі Порядок), та Методикою розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009р. № 1175 зі змінами (далі Методика).

Згідно з Порядком та Методикою при формуванні тарифу підприємством враховано прогнозні показники річного обсягу надання послуг з перевезення пасажирів на 2015 рік та економічно обґрунтовані планові витрати, визначені із застосуванням нормативного методу на підставі державних і галузевих нормативів використання матеріальних та паливно-енергетичних ресурсів, ставок податків і зборів, прогнозного індексу цін виробників промислової продукції на запланований рік, норм і розцінок з оплати праці та інших нормативних актів.

Економічно обґрунтований тариф (Т) на послуги міського електричного транспорту, згідно з Порядком, визначено за формулою:

де S - повна собівартість перевезень усіх категорій пасажирів, тис. грн.;
 R – планова рентабельність, тис. грн.;
 IC – інвестиційна складова, тис. грн.;
 D - доходи від іншої операційної діяльності без урахування цільового фінансування, пов'язаного з операційною діяльністю, тис. грн.;
 Q - загальний обсяг перевезень пасажирів, прогнозований підприємством, тис. пас.

Економічно обґрунтований тариф (Т) на послуги пасажирського автомобільного транспорту, згідно з Методикою, визначено за формулою:

де S - повна собівартість перевезень усіх категорій пасажирів, тис. грн.;
 П - плановий прибуток, тис. грн.;
 Ді - доходи від іншої операційної діяльності без урахування цільового фінансування, пов'язаного з операційною діяльністю, тис. грн.;
 Q - загальний обсяг перевезень пасажирів, прогнозований підприємством, тис. пас.
обґрунтований тариф (Т) на послуги пасажирського автомобільного транспорту, згідно з Методикою, визначено за формулою:

РОЗРАХУНОК

фактичного тарифу на послуги з перевезення пасажирів
у звичайному міському режимі руху по КП "Київпастранс"
за результатами 2015 року

Найменування показниківВсього звичайний режимв тому числі за видами

електроавто
Обсяг пасажирів, тис. пас.:380 758,2
275 169,2105 589,0
Повна собівартість1 356 886,40913 093,40443 793,00
Матеріальні витрати374 609,7199 280,8175 328,9
Витрати на оплату праці461 298,9338 835,6122 463,3
Відрахування на соц. заходи163 640,8119 232,744 408,1
Амортизаційні відрахування210 881,5149 230,361 651,2
Інші витрати54 696,837 372,117 324,7
Фінансові витрати91 758,769 141,922 616,8
Планова рентабельність, %10,010,010,0
Прибуток, тис.грн.135 688,691 309,344 379,3
Повна собівартість послуг з урахуванням рентабельності, тис.грн.1 492 575,01 004 402,7488 172,3
Інші доходи (без ПДВ), всього, тис.грн.26 836,317 494,89 341,5
Повна собівартість за виключенням доходу від іншої діяльності, тис.грн.1 465 738,7986 907,9478 830,8
Тариф на послуги міського транспорту, який працює у звичайному режимі руху, грн.

3,85

3,594,53

 

Матеріальні витрати у виробничій собівартості складаються з наступних витрат:

-    електроенергія на рух (електротранспорт);
-    паливо-мастильні матеріали на рух (автотранспорт);
-    автомобільні шини (електротранспорт, автотранспорт);
-    ремонт і ТО транспортних засобів, колії, контактно-кабельної мережі.

Планування робіт з технічного обслуговування і ремонту основного виробничого обладнання (рухомого складу, транспортної інфраструктури) здійснюється в обсягах, визначених системами технічного обслуговування та ремонту, яка включає в себе технічне обслуговування, поточний ремонт, середній, капітальний ремонти. Періодичність проведення обслуговування і ремонтів рухомого складу, транспортної інфраструктури суворо регламентовано нормативними документами. Планування витрат на запасні частини і матеріали для виконання ремонтів здійснюється згідно з нормативами витрат, встановленими нормативними документами.

Витрати на оплату праці розраховані відповідно до посадових окладів і тарифних ставок працівників підприємства, визначених в Колективному договорі та штатних розписах по кожному структурному підрозділу,   встановлені відповідно до вимог чинного законодавства. При плануванні чисельності застосування норми обслуговування, нормативи чисельності та норми трудових затрат по окремим категоріям персоналу.

У витратах на амортизацію основних засобів враховані суми амортизаційних відрахувань, розраховані за прямолінійним методом, відповідно до облікової політики підприємства. Крім того, передбачено амортизацію щодо придбання нового рухомого складу (тролейбусів).

До загальновиробничих витрат підприємства відносяться витрати пов'язані з утриманням загальновиробничого персоналу, спеціалізованих підрозділів, технікою безпеки і виробничою санітарією, охороною праці та навколишнього середовища та інші витрати пов'язані з утриманням та ремонтом необоротних активів загальновиробничого призначення.

У розрахунках адміністративних витрат враховані витрати на утримання апарату управління, обслуговування та ремонт основних засобів адміністративного призначення, банківські послуги, розрахунково-касове обслуговування тощо.

До складу витрат на збут включаються витрати безпосередньо пов’язані зі збором виручки та реалізацією проїзних документів.

Інші операційні витрати заплановані на підставі даних по фактично укладених договорах.

До фінансових витрат підприємством включено витрати, пов'язані з обслуговуванням діючих кредитних угод, залучених для поповнення обігових коштів.

При розрахунку тарифу повна собівартість перевезень зменшується на доходи від іншої операційної діяльності підприємства.

Плановий прибуток буде спрямовуватись, після сплати податку на прибуток, для здійснення капітальних інвестицій на виконання затвердженої програми технічного розвитку електротранспорту, технічне переоснащення виробничої бази, транспортної інфраструктури автотранспорту.
Інвестиційна складова, що входить до тарифу на перевезення пасажирів електротранспортом, передбачена для фінансування заходів з оновлення парку трамваїв і тролейбусів відповідно до затвердженої програми технічного розвитку електротранспорту на 2015 рік розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.12.2014р. №1401.

Для розрахунку тарифу на перевезення пасажирів міською електричкою взято за основу Порядок формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 25.11.2013р. № 940, без застосування інвестиційної складової.

 РОЗРАХУНОК

планово-розрахункового тарифу на послуги з перевезення пасажирів у звичайному

міському режимі руху міською електричкою на 2015 рік по КП "Київпастранс"

Код рядкаНайменування показниківПлан на 2015 рік
1.Обсяг пасажирів, тис. пас.9 906,8
2.Витрати на перевезення, тис. грн.47 453,5
2.1.Планова виробнича собівартість38 436,0
2.2.Адміністративні витрати648,9
2.3.Витрати на збут8 368,6
2.4.Інші витрати операційної діяльності0,0
2.5.Фінансові витрати0,0
3.Планова рентабельність, %15,0
4.Прибуток, тис. грн.7 118,0
5.Повна собівартість послуг з урахуванням рентабельності, тис. грн54 571,5
6.Інші доходи (без ПДВ), всього, тис. грн.0,0
7.Повна собівартість за виключенням доходу від іншої діяльності, тис. грн54 571,5
8.Тариф на послуги міського транспорту загального користування, який працює у звичайному режимі руху, грн.

5,51

 Розмір економічно обґрунтованого тарифу на 2015 рік на послуги з перевезень пасажирів у звичайному режимі руху міською електричкою складає: